Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Om ni söker låtar eller vill diskutera låtar kan ni göra det här. Alltså kan ni skriva det mesta som rör låtar, artister och musik här. Det är alltså här ni ska fråga efter låtar ni skulle vilja ha namnet på. Använd också den här topicen för frågor angående musik i reklam. Gör ingen ny topic, tack. Hoppas att den blir klistrad... Redigerad 23 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Då kan jag väl lika gärna börja använda denna topic, hoppas ni gör det också... Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Omg, det blev visst 2 stycken, aja modsen får väl välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Då kan jag väl lika gärna börja använda denna topic, hoppas ni gör det också... Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Någon system of a down låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Någon system of a down låt Ska skaffa några sånna och testa. Nån som vet vilken Groove Coverage senaste låt är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vad heter låten som går med reklamen vichi meanou. (STAVNING?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vet någon här någon länk där det står info om Gigi ´D agostino? Jag har letat på google men hittar bara på tyska och italienska typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vet någon vad låten som spelas i "Den gode, den onde och den fula"? Med Clint Eastwodd tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vet någon vad låten som spelas i "Den gode, den onde och den fula"? Med Clint Eastwodd tror jag det var Kanske The Ecstacy of Gold? Eller den där andra jag inte vet vad den heter eller hur den går... jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Heter den inte typ Death Dance? Eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 När ja ladda ner den hrrm hitta den i en buske sökte ja bara på god bad and the ugly o vips som kom den fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Vet någon här någon länk där det står info om Gigi ´D agostino? Jag har letat på google men hittar bara på tyska och italienska typ... Denna fungerar bra Press me! now Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Varför inte Kickstart My Heart med Mötley Crüe eller Sarah Yellin' med 3 Doors Down, fast båda dom har ganska mycket sång i sej. Men Raining Blood med Slayer Redigerad 16 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det någon mer än jag som lyssnar på S.P.O.C.K? Vilken genre kan man sätta S.P.O.C.K på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Då kan jag väl lika gärna börja använda denna topic, hoppas ni gör det också... Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. EZ-Rollers-Breakbeat Generation(stavning) Den är verkligen bra(du kan ladda ner den på DC tror jag eller Kazaa där jag fick tag i den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är det någon mer än jag som lyssnar på S.P.O.C.K? Vilken genre kan man sätta S.P.O.C.K på? Alternative Rock/Pop, eller Synth-Pop..... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Alternative Rock/Pop, eller Synth-Pop..... typ Yo! Jag frågar igen eftersom det kanske inte var nån som såg vad jag skrev: Är det nån som vet vad låten heter i Vichi Manou (STAVNING??) reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad heter denna låt? Den har varit med på Simpsons 2 ggr och i slutet av ett Bert avsnitt som ni kanske hör. Låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad heter låten som polisen i "Smala Sussie" sitter och sjunger till några gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad heter låten som polisen i "Smala Sussie" sitter och sjunger till några gånger? Hur går låten eller en lite bit av låten skulle sitta fint om du kunde lägga upp en liten bit av låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hur går låten eller en lite bit av låten skulle sitta fint om du kunde lägga upp en liten bit av låten. Någonting med Freedom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts