Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Försöker återgå till ämnet Mr. Jack är riktigt go Jo den är bra Men långt ifrån den bästa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jo den är bra Men långt ifrån den bästa ... Vilken tycker du är bäst då? jag gillar inte skrigiga låtar, därför jag gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vilken tycker du är bäst då? jag gillar inte skrigiga låtar, därför jag gillar den OK gillar du inte skrikiga låtar så ladda ner ATWA ,,, den e lugn.. Roulette är också bra och lugn , streamline också mina favorit låtar är väl : Psycho , ATWA , Aerials , toxicity , Cigaro (ny) , sugar .... har många fler favoritlåtar men baar dom jag kommer på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 OK gillar du inte skrikiga låtar så ladda ner ATWA ,,, den e lugn.. Roulette är också bra och lugn , streamline också mina favorit låtar är väl : Psycho , ATWA , Aerials , toxicity , Cigaro (ny) , sugar .... har många fler favoritlåtar men baar dom jag kommer på nu Ey! Vet du om Plastic Jesus är en soad låt? Det låter typ som dom men inte rösten. Förövrigt tycker jag "Johnny" æger (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Chop sue, Spiders, Toxicity, Cigaro, Deer dance, Bounce, Science och många fler. Skitbra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Är inge vidare stort fan av soad, har 8 låtar jag haft på datorn ett bra tag: Chop Suey, Ego Brain, I-E-A-I-A-I-O, Innervision, Roulette, Thetawaves, Toxicity, We Dont Give A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ey! Vet du om Plastic Jesus är en soad låt? Det låter typ som dom men inte rösten. Förövrigt tycker jag "Johnny" æger (: Plastic jesus är en fakelåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Toxcity är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts