Jump to content

System of a down !


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men jag kan faktiskt inte förstå dom som inte gillar Soad :rolleyes:

Hur trångsynt får man bli egentligen? Alla gillar olika artister och olika typ av musik. Jag gillar själv SOAD men jag klagar inte på de som inte gör det! Och jag håller med pixi, du kanske borde lugna ner dig lite på SOAD-fronten för det är riktigt tjatigt att höra dig babbla på om dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur trångsynt får man bli egentligen? Alla gillar olika artister och olika typ av musik. Jag gillar själv SOAD men jag klagar inte på de som inte gör det! Och jag håller med pixi, du kanske borde lugna ner dig lite på SOAD-fronten för det är riktigt tjatigt att höra dig babbla på om dem.

Jag har inte klagat på dom som inte tycker om Soad , Och det är klart att alla gillar olika typer av musik !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tycker du de skulle bli om alla gjorde en topic om sitt favorit band?

Tänk frenzy tänk! :rolleyes:

EDIT: hultan, kan du inte fixa filter på "soad,system of a down" osv.

Jag har nog inte sett frenzy skriva något här på forumet som inte har lite soad med. :rolleyes:

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@The-copy: Så du menar att om man lyssnar på system of a down, så är man fjortis? Vafan är det för struntprat, som frenzy säger dom är ett politiskt band också, och dom har faktiskt ofta riktigt bra budskap i deras låtar..

Nej det menar jag inte, jag har inte skrivigt det heller, det jag menar är att det är lite fjortis-stuk. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tycker du de skulle bli om alla gjorde en topic om sitt favorit band?

Tänk frenzy tänk! :P

EDIT: hultan, kan du inte fixa filter på "soad,system of a down" osv.

Jag har nog inte sett frenzy skriva något här på forumet som inte har lite soad med. :(

Gjorde det inte för att det är mitt favoritband utan för att dom kommer till sverige :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de är ju sak samma. Om alla gjorde en topic om att deras favorit band kommer till hultfredsfestivalen?

Dessutom så gjorde du ju visst de för att de är ditt favoritband. Jagmenar om kalleanka had ekommit dit hade du ju inte gjort en topic om de för att du inte gillar kalle anka tex. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de är ju sak samma. Om alla gjorde en topic om att deras favorit band kommer till hultfredsfestivalen?

Dessutom så gjorde du ju visst de för att de är ditt favoritband. Jagmenar om kalleanka had ekommit dit hade du ju inte gjort en topic om de för att du inte gillar kalle anka tex. :P

Oj... Skrev du lite snabbt kanske? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SOAD är inget politiskt band.

Deras musik kan inte kategoriseras, eftersom den handlar om livet i allmänhet.

(Politik, droger, sex, krig, etc.)

Det har de själva sagt i en intervju.

Förresten är det mer fjortisar som lyssnar på mainstream-crap på MTV bara för att de tror att det måste ju vara bra, eftersom att just den låten går 200 gånger om dagen!

Grupptryck...

SOAD är ett av de få band i dagens läge som har talang.

De kan göra nya plattor utan att göra remixer och sno låtar.

De är (enligt mig) otroligt bra live eftersom de inte håller på och sysslar med olika effekter och annat talanglöst när de spelar in sina skivor.

Dessutom är detta ett forum för musik, var inte blyga, skriv om eran favorit-musik :P

Bra att någon skrev en tråd om SOAD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SOAD är inget politiskt band.

Deras musik kan inte kategoriseras, eftersom den handlar om livet i allmänhet.

(Politik, droger, sex, krig, etc.)

Det har de själva sagt i en intervju.

Förresten är det mer fjortisar som lyssnar på mainstream-crap på MTV bara för att de tror att det måste ju vara bra, eftersom att just den låten går 200 gånger om dagen!

Grupptryck...

SOAD är ett av de få band i dagens läge som har talang.

De kan göra nya plattor utan att göra remixer och sno låtar.

De är (enligt mig) otroligt bra live eftersom de inte håller på och sysslar med olika effekter och annat talanglöst när de spelar in sina skivor.

Dessutom är detta ett forum för musik, var inte blyga, skriv om eran favorit-musik :rolleyes:

Bra att någon skrev en tråd om SOAD.

Hmm dom säger att do sjunger om deras liv i allmänhet på lowlands konserten ja !

men dom har mycket politiska låtar också !

FOO: Det är inte system of a down som gjort zelda låten det ä någon gay som har bytt namn till system of a down på den låten bara !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frenzy: Måste du jämt prata om Soad? I tamefan varje mening du skriver så har du på ett eller annat sätt Soad med. Stop plz.

Lönt att skriva det nu..

Jag gör en Topic om att soad kommer till sverige och alla säger att jag skriver om dom i alla topicar ? skulle inte tror det ... Om någon fåprga t.ex Min Hd funkar inte vad ska jag göra ? så svarar jag Soad e bäst !!!! , knappast....

Men om någon frågar om vilka band eller något om musik så självklart skriver jag gäran om soad....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lönt att skriva det nu..

Jag gör en Topic om att soad kommer till sverige och alla säger att jag skriver om dom i alla topicar ? skulle inte tror det ... Om någon fåprga t.ex Min Hd funkar inte vad ska jag göra ? så svarar jag Soad e bäst !!!! , knappast....

Men om någon frågar om vilka band eller något om musik så självklart skriver jag gäran om soad....

.eftersom du oftast bara skriver i dom topicarna så blir de rätt mycke soad av dig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...