Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Woah! System of a down kommer till sverige ! den 18 juni kommer dom till Hultfredsfestivalen !!! Någon mer änn jag som ska dit och se detta underbara band ? :D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 SoaD i vårahjärtan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Deras nya skiva har läckt på internet. Fick "Cigaro" av en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Deras nya skiva har läckt på internet. Fick "Cigaro" av en polare Den har jag haft länge ! den e skitcool ! men ska ni till Hultsfred och se dom ? Jag ör 100 % på att jag ska.. bara jag får tag på biljetter så ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 men ska ni till Hultsfred och se dom ? Ska antagligen dit, eftersom jag är där varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ska antagligen dit, eftersom jag är där varje år. Vet du hur mycket en endags biljett kostar `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Typ 100 spänn eller nåt... Vetefan om jag har rätt men jag fick bara för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Typ 100 spänn eller nåt... Vetefan om jag har rätt men jag fick bara för mig det Ty måste nog vara dyrare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag har inte hört dom... kanske ska "skaffa" mig nån låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ty måste nog vara dyrare ! Det kostar 300 kr om jag minns rätt. Nu är det så att jag kanske inte minns rätt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ska inte dit nej, dels att det är för långt, och jag ska använda pengarna till en folkrace bil ( ) och sen gillar jag inte soad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ska inte dit, hade dock kanske åkt om det hade varit något BRA band / artist som hade lirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hur kan ni säga så? SoaD är fantastiska! Världsartister... Vad lyssnarni på? slipknot? Jag lyssnarpå TVÅ av deras låtar, de endasom är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hur kan ni säga så? SoaD är fantastiska! Världsartister... Vad lyssnarni på? slipknot? Jag lyssnarpå TVÅ av deras låtar, de endasom är bra! Slipknot e också grymma ! Frenzy's Top3 : System of a down Slipknot Nirvana Men jag kan faktiskt inte förstå dom som inte gillar Soad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Känns inte värt att åka till hultsfred om det är det ända bra bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men jag kan faktiskt inte förstå dom som inte gillar Soad Ack ack ack, stackars dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Säger som Pico. Gillar inte Soad så mycket, gjorde det förut lite grann, men man tröttnar på deras Sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ruskigt fjortis-stuk över det bandet. Alla fjortisar lyssnar och tycker dom är så jävla tuffa, fast dom igenteligen hellre lyssnar på Per Gessle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ruskigt fjortis-stuk över det bandet. Alla fjortisar lyssnar och tycker dom är så jävla tuffa, fast dom igenteligen hellre lyssnar på Per Gessle. Öhm det är något jag inte märkt joch jag har snart lyssnat på dom i ca 1 år. Skulle tro att fjortisar var för tröga för änns att förstå deras texter för dom är ett politiskt band också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 @The-copy: Så du menar att om man lyssnar på system of a down, så är man fjortis? Vafan är det för struntprat, som frenzy säger dom är ett politiskt band också, och dom har faktiskt ofta riktigt bra budskap i deras låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts