Fisken Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tja! Jag vet att det här är fel forum men det är nästan ingen i dom andra. Jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra för att kunna installera min "nätverksadapter" till ps2:an så att jag kan lira spel online? skulle vara väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Om detta är offtopic, varför postar du då? EDIT: Spelar ingen roll om det är tomt i den rätta kategorin... Redigerad 23 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Den här posten kan du ju köra i allmänt gtasnack typ eller något edit: bättre om du kör den i off topic/allmänt Redigerad 23 januari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tja! Jag vet att det här är fel forum men det är nästan ingen i dom andra. Jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra för att kunna installera min "nätverksadapter" till ps2:an så att jag kan lira spel online? skulle vara väldigt tacksam för svar När du köper en adapter får du med en skiva, en central station skiva och på den står det hur du ska göra! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Om detta är offtopic, varför postar du då? EDIT: Spelar ingen roll om det är tomt i den rätta kategorin... Sant. Brottas med mitt inre här... ska den ligga i Allmänt eller i Spel... hmm.. kör på Spel, tycker det verkar mest logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts