Fisken Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Någon som vet hur man gör för att kunna spela online på PS2. Jag har nätverkskortet och accessdisken och det men jag kan fan inte installera skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Koppla än nätverksadaptern på baksidan av playstation 2:et och koppla därefter ihop den med din anslutning till internet. Sedan startar du access-disken där du får ställa in anslutningen. När allt är klart kan du regga dig på Central Station efter att ha anslutit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 När jag gjort allting på min funkade det fortfarande inte att test connection. Men då tog jag och startade bara om hubben och det funkade sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts