Jump to content

Vad tycks om min nya gta:sa sida?


 Share

Recommended Posts

HAR DU KOPIERAT FRÅN MIN SIDA ELLER?? DET ÄR JAG SOM HAR GJORT INFOT PÅ ENGELSKA OCH MINI-GAMES OCH SÅ KOMMER DU OCH BARA KOPIERAR FRÅN MIN SIDA, OCH SEN SKRIVER DU:Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller?

Jag hittade det från google det du också kanske gjorde !!!

Tror aldrig att du har skrivit det på engelska :">

Din svenska grammatik är inte ens bra!

Och skriv inte med stora bokstäver din missbildade unge, och det var inte ens du som gjorde designen i freewebs fan vilken psyk som kommer in till gtasajten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hittade det från google det du också kanske gjorde !!!

Tror aldrig att du har skrivit det på engelska :">

Din svenska grammatik är inte ens bra!

Och skriv inte med stora bokstäver din missbildade unge, och det var inte ens du som gjorde designen i freewebs fan vilken psyk som kommer in till gtasajten

Jag förstår inte varför folk ska vara så "dumma" emot varandra... Ingen av oss tre har översatt det där. Det där har vi alla hittat! Och dessutom, vad har Mini-games att göra med en gta sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade det från google det du också kanske gjorde !!!

Tror aldrig att du har skrivit det på engelska :">

Din svenska grammatik är inte ens bra!

Och skriv inte med stora bokstäver din missbildade unge, och det var inte ens du som gjorde designen i freewebs fan vilken psyk som kommer in till gtasajten

Nej men jag har satt ihop text förutom på SA. Det tog mig två timmar att göra sidan, och är det någon som missbildad så är det iallafall du. Jag skrev med stora boksäver för att jag var arg.. Mini-games har inget med en gta sajt att göra men jag satte dit det och han har ju såklart härmat. Till och med kopierat.. Freewebs använder jag för att det blir snyygare än ditt ändå.

Redigerad av MJ_THE_GAMER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi se här...

http://www.frip.dk/mcelep/index.htm

Du har inte gjort mycket av infon själv, och det känns väldigt tunnsått. Dock är det det som är skrivet på svenska bra, men man spelar absolut inte Tommy Vercetti i GTA3. Ändra omedelbart. Och vad gör minispel på en GTA-sida? Plus för designen dock =)

4/10

http://anton.perlkvist.com/gta/sve.htm

Samma här, det är inte många rader du har skrivit på egen hand förutom översättningen av fusken. Och jag är väldigt intresserad av att veta var nollan sitter på en PS2-kontroll =/ Och du kan väl typ översätta din engelska "Criminal Ratings"-sida till engelska. Dessutom borde den svenska och engelska sidan vara i samma fönster så att ett nytt inte öppnas när man hoppar mellan sidorna.

3/10

http://www.freewebs.com/gta_4ever/index.htm

Här finns ju ingenting :| Det är ju bara kopierat från baksidan av spelkartongerna. Fyll ut, och skriv själv. Och samma här, vad gör minispel på en GTA-sida?

1/10

Redigerad av oscargn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi se här...

http://www.frip.dk/mcelep/index.htm

Du har inte gjort mycket av infon själv, och det känns väldigt tunnsått. Dock är det det som är skrivet på svenska bra, men man spelar absolut inte Tommy Vercetti i GTA3. Ändra omedelbart. Och vad gör minispel på en GTA-sida? Plus för designen dock =)

4/10

http://anton.perlkvist.com/gta/sve.htm

Samma här, det är inte många rader du har skrivit på egen hand förutom översättningen av fusken. Och jag är väldigt intresserad av att veta var nollan sitter på en PS2-kontroll =/ Och du kan väl typ översätta din engelska "Criminal Ratings"-sida till engelska. Dessutom borde den svenska och engelska sidan vara i samma fönster så att ett nytt inte öppnas när man hoppar mellan sidorna.

3/10

http://www.freewebs.com/gta_4ever/index.htm

Här finns ju ingenting :| Det är ju bara kopierat från baksidan av spelkartongerna. Fyll ut, och skriv själv. Och samma här, vad gör minispel på en GTA-sida?

1/10

Som jag har skrivit förut Mini-Games har inget med en gta sida att göra men han där andra kopierade från min sida..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst hela tråden...

Denna sida.. gillar jag inte om jag ska säga sanningen. Varför göra en egen gtasida när det redan finns så många bra?

Och titeln.. "Gta sidan" ... nej, kom på något bättre. Sidan är allmänt trög och är seg att ladda, lite tråkig design och färger. Skriv "Grand Theft Auto" istället för "Grand theft auto" ... Ser trevligare ut. Det ska också vara : efter Auto.

Vice City, inte Vicecity.

I GTAIII spelar man Herr. Okänd (ev. "Claude"), inte Tommy Vercetti.

"GTA: Vice City som kommer ut till Playstation 2 under höstvinter" höstvinter? 1 augusti? eller 12 mars? Lite halvflummig information alltså.

Och varför har du en bild på cs där någon idiot har wallhack, under Cheats? Ha en bild på "Cheat activated" eller något istället..

etc, etc, etc.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst hela tråden...

Denna sida.. gillar jag inte om jag ska säga sanningen. Varför göra en egen gtasida när det redan finns så många bra?

Och titeln.. "Gta sidan" ... nej, kom på något bättre. Sidan är allmänt trög och är seg att ladda, lite tråkig design och färger. Skriv "Grand Theft Auto" istället för "Grand theft auto" ... Ser trevligare ut. Det ska också vara : efter Auto.

Vice City, inte Vicecity.

I GTAIII spelar man Herr. Okänd (ev. "Claude"), inte Tommy Vercetti.

"GTA: Vice City som kommer ut till Playstation 2 under höstvinter" höstvinter? 1 augusti? eller 12 mars? Lite halvflummig information alltså.

Och varför har du en bild på cs där någon idiot har wallhack, under Cheats? Ha en bild på "Cheat activated" eller något istället..

etc, etc, etc.. :rolleyes:

Du är riktig störd

Gör en egen om du är bra, det är inte så lätt alls, man måste vara fantasifull också

Redigerad av Andromada
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"GTA: Vice City som kommer ut till Playstation 2 under höstvinter" höstvinter? 1 augusti? eller 12 mars? Lite halvflummig information alltså.

Jag bara undrar en sak, varför skulle man anta att spelet kom ut 12 mars om han skrev "höstvinter"? Med "höstvinter" tror jag han möjligtvis menar september - frebruari. Vet inte varför du associerar till mars eller augusti då. Lämpligt vore ju t.ex. November. Överdriv inte så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...