Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Förresten Viek... vet du någon hemsida där man kan lära sig om php? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Tänkte göra en mer rättvis och tydligare bedömning på hemsidorna nu, ni andra kan också göra samma sak. Kanske för snälla i betyg, men orkar inte göra nogrannare nu... Hemsida:http://anton.perlkvist.com/gta Design och utseende: 1/10 Motivering: Helt enkelt omodern och ful. Behöver en "extreme makeover.." Navigation 2/10 Motivering: Jobbigt att navigera sig på hemsidan, en navigations lista bör finnas på alla delar av sidan. Innehåll: 4/10 Motivering: Ett plus för fusken. Mer innehåll behövs dock och mer allmän infofrmation hade inte varit fel. Slutgiltigt betyg: 2/10 Slutsats: En sida som saknar det mesta, speciellt stil. Inse faktum, det krävs mer än 45 min (som perlan hävdar sig gjort hemsidan på) för att få en bra hemsida. bedömdes 23/1 Hemsida:http://www.frip.dk/mcelep/ Design och utseende: 4/10 Motivering: Enkel. Saknar det "extra" men fullt duglig och som sagt enkel. Ett plus för bilderna. Navigation 4/10 Motivering: Lätt att hitta och navigeringskanppar på varje del av sidan. Behövs dock lite mer förtydliganden, t.ex. ganska dåligt upplägg på "codes" sidan. Borde stått vilket spel fusken var till. Innehåll: 6/10 Motivering: Mycket innehåll och bra infromation. Har det nödvändigaste och bra information om spelen. Slutgiltigt betyg: 5/10 Slutsats: En sida med det allra nödvändigaste, även länkar till småspel. Enkel design och enkel navigation. En bra hemsida, men kan förbättras mycket ändå. Lycka till Andromeda! Redigerad 24 januari, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tror det är lite tidigt för dig att börja med PHP .. Vet du ens vad PHP är, vad det kan göra, och så vidare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Tror det är lite tidigt för dig att börja med PHP .. Vet du ens vad PHP är, vad det kan göra, och så vidare? Ja, jag vet precis vad det är! (det är när servern bygger sidan åt en,.. som massa lager på varandra, ehh jag vet vad det är) Men vet du någon hemsida? P.S. Tackleberry... jag har en ny länk som är lite lättare http://anton.perlkvist.com/gta är den bättre? Redigerad 23 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vad tycks om min nya gta:sa sida? Betygsätt den Klicka här för att gå till sidan Oshysst kan man ju säga du har ju härmat min sida med info om spelen och mini-games.. Därför ger jag 0/0.. Länk till min sida.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Bra sida. 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Perlan_s hemsida BETYG: 0/10 Motevering: Sidan i sig är väldigt ful och amatörmässig. Informationsfattig navigeringshandikappad. Sidan känns väldigt omodern och barnslig. Andromadas hemsida BETYG: 4/10 Motevering: Designen känns fräsch och inte lika amatörmässig som Perlan_s. För att höja betyget föreslår jag: 1. Länkar, som tidigare skrivits. (Med andra ord, dela upp sidan i fler sidor) 2. Eftersom alla andra sidor har något "eget", så föreslår jag att du (istället för att hitta på något eget), sno deras och samla det på en och samma sida. På det sättet blir det mycket bekvämt (ta till exempel inspiration utav den spikade hjälp-tråden här på GTA SA forumet) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu har jag även betygsatt Andromedas sida. Se ovan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag håller på med en Gta sida lägger upp den här när den är klar p.s det verkar som att man måste göra bra ifrån sig för att våga efter denna kritik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Sorry för dubbelpost Redigerad 23 januari, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Den e gamnska bra, men infon e lite fel och så är det lite andra så missar... Betyg: 7/10 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Du.. Tackleberry... hdu skrev Navigation 2/10 Motivering: Jobbigt att navigera sig på hemsidan, en navigations lista bör finnas på alla delar av sidan. Finns det inte det då? (jag har ändrat, och jag ska fixa engelska och svenska...) Redigerad 24 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 NU HAR JAG UPPDATERAT HEMSIDAN!!!! (Ursäkta för dubbelposten) Kan jag få lite mer poäng nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 NU HAR JAG UPPDATERAT HEMSIDAN!!!! (Ursäkta för dubbelposten) Kan jag få lite mer poäng nu Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 7/10. Snygg sida, men den känns lite tom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Perlan_s hemsida BETYG: 0/10 Motevering: Sidan i sig är väldigt ful och amatörmässig. Informationsfattig navigeringshandikappad. Sidan känns väldigt omodern och barnslig. Andromadas hemsida BETYG: 4/10 Motevering: Designen känns fräsch och inte lika amatörmässig som Perlan_s. För att höja betyget föreslår jag: 1. Länkar, som tidigare skrivits. (Med andra ord, dela upp sidan i fler sidor) 2. Eftersom alla andra sidor har något "eget", så föreslår jag att du (istället för att hitta på något eget), sno deras och samla det på en och samma sida. På det sättet blir det mycket bekvämt (ta till exempel inspiration utav den spikade hjälp-tråden här på GTA SA forumet) W0rd!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? Nej, det har jag inte... Vadå står det lika dant eller? (Jag har hittat på google) P.S. Tacklemberry.. jag har haft mer än 45 minuter nu Redigerad 24 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? HAR DU KOPIERAT FRÅN MIN SIDA ELLER?? DET ÄR JAG SOM HAR GJORT INFOT PÅ ENGELSKA OCH MINI-GAMES OCH SÅ KOMMER DU OCH BARA KOPIERAR FRÅN MIN SIDA, OCH SEN SKRIVER DU:Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 HAR DU KOPIERAT FRÅN MIN SIDA ELLER?? DET ÄR JAG SOM HAR GJORT INFOT PÅ ENGELSKA OCH MINI-GAMES OCH SÅ KOMMER DU OCH BARA KOPIERAR FRÅN MIN SIDA, OCH SEN SKRIVER DU:Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? Jag hittade iaf mitt på google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 HAR DU KOPIERAT FRÅN MIN SIDA ELLER?? DET ÄR JAG SOM HAR GJORT INFOT PÅ ENGELSKA OCH MINI-GAMES OCH SÅ KOMMER DU OCH BARA KOPIERAR FRÅN MIN SIDA, OCH SEN SKRIVER DU:Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller? Låt bli Caps, medlemmar som skriver som nioåringar blir varnade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts