Jump to content

Vad tycks om min nya gta:sa sida?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte göra en mer rättvis och tydligare bedömning på hemsidorna nu, ni andra kan också göra samma sak. Kanske för snälla i betyg, men orkar inte göra nogrannare nu...

Hemsida:http://anton.perlkvist.com/gta

Design och utseende: 1/10

Motivering: Helt enkelt omodern och ful. Behöver en "extreme makeover.."

Navigation 2/10

Motivering: Jobbigt att navigera sig på hemsidan, en navigations lista bör finnas på alla delar av sidan.

Innehåll: 4/10

Motivering: Ett plus för fusken. Mer innehåll behövs dock och mer allmän infofrmation hade inte varit fel.

Slutgiltigt betyg: 2/10

Slutsats: En sida som saknar det mesta, speciellt stil. Inse faktum, det krävs mer än 45 min (som perlan hävdar sig gjort hemsidan på) för att få en bra hemsida.

bedömdes 23/1

Hemsida:http://www.frip.dk/mcelep/

Design och utseende: 4/10

Motivering: Enkel. Saknar det "extra" men fullt duglig och som sagt enkel. Ett plus för bilderna.

Navigation 4/10

Motivering: Lätt att hitta och navigeringskanppar på varje del av sidan. Behövs dock lite mer förtydliganden, t.ex. ganska dåligt upplägg på "codes" sidan. Borde stått vilket spel fusken var till.

Innehåll: 6/10

Motivering: Mycket innehåll och bra infromation. Har det nödvändigaste och bra information om spelen.

Slutgiltigt betyg: 5/10

Slutsats: En sida med det allra nödvändigaste, även länkar till småspel. Enkel design och enkel navigation. En bra hemsida, men kan förbättras mycket ändå.

Lycka till Andromeda!

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det är lite tidigt för dig att börja med PHP .. Vet du ens vad PHP är, vad det kan göra, och så vidare?

Ja, jag vet precis vad det är! (det är när servern bygger sidan åt en,.. som massa lager på varandra, ehh jag vet vad det är) Men vet du någon hemsida?

P.S. Tackleberry... jag har en ny länk som är lite lättare http://anton.perlkvist.com/gta är den bättre?

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perlan_s hemsida

BETYG: 0/10

Motevering: Sidan i sig är väldigt ful och amatörmässig. Informationsfattig navigeringshandikappad. Sidan känns väldigt omodern och barnslig.

Andromadas hemsida

BETYG: 4/10

Motevering: Designen känns fräsch och inte lika amatörmässig som Perlan_s. För att höja betyget föreslår jag:

1. Länkar, som tidigare skrivits. (Med andra ord, dela upp sidan i fler sidor)

2. Eftersom alla andra sidor har något "eget", så föreslår jag att du (istället för att hitta på något eget), sno deras och samla det på en och samma sida. På det sättet blir det mycket bekvämt (ta till exempel inspiration utav den spikade hjälp-tråden här på GTA SA forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. Tackleberry... hdu skrev Navigation 2/10

Motivering: Jobbigt att navigera sig på hemsidan, en navigations lista bör finnas på alla delar av sidan.

Finns det inte det då? :rolleyes:

(jag har ändrat, och jag ska fixa engelska och svenska...)

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perlan_s hemsida

BETYG: 0/10

Motevering: Sidan i sig är väldigt ful och amatörmässig. Informationsfattig navigeringshandikappad. Sidan känns väldigt omodern och barnslig.

Andromadas hemsida

BETYG: 4/10

Motevering: Designen känns fräsch och inte lika amatörmässig som Perlan_s. För att höja betyget föreslår jag:

1. Länkar, som tidigare skrivits. (Med andra ord, dela upp sidan i fler sidor)

2. Eftersom alla andra sidor har något "eget", så föreslår jag att du (istället för att hitta på något eget), sno deras och samla det på en och samma sida. På det sättet blir det mycket bekvämt (ta till exempel inspiration utav den spikade hjälp-tråden här på GTA SA forumet)

W0rd!!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAR DU KOPIERAT FRÅN MIN SIDA ELLER?? DET ÄR JAG SOM HAR GJORT INFOT PÅ ENGELSKA OCH MINI-GAMES OCH SÅ KOMMER DU OCH BARA KOPIERAR FRÅN MIN SIDA, OCH SEN SKRIVER DU:Min sida är alltid bäst, har du kopierat från min sida eller?

Låt bli Caps, medlemmar som skriver som nioåringar blir varnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...