Andromada Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vad tycks om min nya gta:sa sida? Betygsätt den Klicka här för att gå till sidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 5/10 - Försök göra lite länkar och menyer istället för att samla allting på en sida - lite rörigt alltså... men annars är det bra antagligen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Man är inte Tommy i Gta 3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Man är inte Tommy i Gta 3. Precis... vill du verka seriös borde du nog iaf ha koll på vem som är vem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Som sagt, länkar är bra. En fet sida med allting, inklusive två språk, känns aningen mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Helt ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 7½/10 Jag kan iallafall inte göra bättre själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Rätt bra... Jag har också gjort en http://anton.perlkvist.com/gta hur mycket poäng får jag Redigerad 24 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) 4/10 inte så bra absolut ingen anledning till att byta ut favorit gta sida (gtasajten) Och perlan du får 6,7/10 Redigerad 23 januari, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 4/10 inte så bra absolut ingen anledning till att byta ut favorit gta sida (gtasajten) Och perlan du får 6,7/10 Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Båda sidorna får 3/10. Ser ingen anledning att besöka nån av dem igenm därav det låga betyget. Men om ni förbättrar sidorna lite kanske jag ändrar mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Båda sidorna får 3/10. Ser ingen anledning att besöka nån av dem igenm därav det låga betyget. Men om ni förbättrar sidorna lite kanske jag ändrar mig... Ja, men Vet du något jag kan förbättra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ja, men Vet du något jag kan förbättra då? Inte något jag kommer på direkt. Ganska svårt att satsa på GTA sida, det redan finns riktigt bra inom genren. Det enda som skulle göra den populär är något nytt, som de andra sidorna saknar. Fast med den där designen och upplägget är det nog bara att inse att den aldrig kommer att bli populär. Sorry, men jag säger vad jag tycker. Du behöver mer erfarenhet för att ha hemsida. Lycka till i fortsättningen dock!.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Inte något jag kommer på direkt. Ganska svårt att satsa på GTA sida, det redan finns riktigt bra inom genren. Det enda som skulle göra den populär är något nytt, som de andra sidorna saknar. Fast med den där designen och upplägget är det nog bara att inse att den aldrig kommer att bli populär. Sorry, men jag säger vad jag tycker. Du behöver mer erfarenhet för att ha hemsida. Lycka till i fortsättningen dock!.. Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ja, men Vet du något jag kan förbättra då? Vill du ha en populär GTA sida MÅSTE du (som nån ovan skrev) ha något som andra sidor inte har att bjuda på... Det räcker knappast med lite information om spelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vill du ha en populär GTA sida MÅSTE du (som nån ovan skrev) ha något som andra sidor inte har att bjuda på... Det räcker knappast med lite information om spelen Någon ide vad jag kan göra som de andra inte har? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida? Okej, om du hade sagt att du var bra tidigare kanske jag hållit med. Med tidigare menar jag I BÖRJAN AV 90-TALET!!! Nu orkar jag inte hålla mig längre, den är ju fan en av de fulaste hemsidor som finns. Lägg ner lite mer tid än 45min för att göra en sida istället och visa den sedan. Kan inte säga annat än lycka till. Det här med att översätta fusk, göra kartor mm. har ju inget att göra med hur bra man är på att göra hemsidor. Det kanju vem som helst. Skaffa dig lite skill och gör det med stil istället. Och svar nej, jag har ingen hemsida. Om jag någonsin skaffar en, så lovar jag att visa dig. Andromeda, du har en snyggare sida. Kanske skulle finnas lite mer på den bara. Bra fakta också. Redigerad 23 januari, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida? Bra på att göra hemsidor? Det beror på vad man jämför med? Men du har mycket kvar att lära. Kan länka till mina sidor - har dock främst siktat in mig på att PHP-scripten ska fungera och inte oroat mig så mycket för designen. GameOver.Inc.se (inte klar än) | Moert.Inc.se | Template #2 (inte klar än) | VE2004 Redigerad 23 januari, 2005 av viek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Bra på att göra hemsidor? Det beror på vad man jämför med? Men du har mycket kvar att lära. Kan länka till mina sidor - har dock främst siktat in mig på att PHP-scripten ska fungera och inte oroat mig så mycket för designen. GameOver.Inc.se (inte klar än) | Moert.Inc.se | Template #2 (inte klar än) | VE2004 Jag är inte lika bra som dig då... hehe... Jag ska försöka lära mig php... P.s. har uppdaterat hemsidan Redigerad 23 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Gör så .. Förresten, när vi ändå snackar om GTA-sidor? Någon skillad hemsidemakare som vill starta upp något med mig? Redigerad 23 januari, 2005 av viek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts