Kalan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Därför ska man ha en potatis som man bara trycker på. Eller kan man ha en gevärspipa insatt i en benprotes som man kan skjuta med. Synes i "Wrongfully Accused" med Leslie Nielsen... "Watch out, he's got a leg!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag sa aldrig att jag skulle skjuta kungen...! Men hur kommer man förbi vakterna? :"> Jag har hört att om man säger, VILKA FINA SKOR DU HAR lär dom släppa förbi en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag sa aldrig att jag skulle skjuta kungen...! Men hur kommer man förbi vakterna? :"> Jag har hört att om man säger, VILKA FINA SKOR DU HAR lär dom släppa förbi en... Sist jag mördade kungen så hoppade jag över hans trägårdsstaket på baksidan av tomten, dock var jag nära på att rammla i poolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts