SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag tänkte bara skapa en tråd om detta underbara och välgjorda spel. Har inte hittat någon annan så därför tänkte jag att vi som har det kan diskutera det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ehm jag har det inte men har funderat på att skaffa det och nu undrar jag är det värkligen värt att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Gillar du strategi spel som utspelar sig lite mer medeltida. Det är ju inte riktigt medeltiden men jag kan lägga upp några screenshots så snart som möjligt. Ska bara ladda upp dem. Edit: Tre Screenshots Screenshot Ännu ett screen Ännu ett Kan väl kanske fixa mer senare. Redigerad 23 januari, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag tycker att det är redigt tråkigt. Vet inte exakt vad det är som gör så att jag tycker så, men tråkigt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Har inte spelat något av Härskarringen-spelen... :'( Vill gärna utforska Midgård... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gillar du strategi spel som utspelar sig lite mer medeltida. Det är ju inte riktigt medeltiden men jag kan lägga upp några screenshots så snart som möjligt. Ska bara ladda upp dem. Edit: Tre Screenshots Screenshot Ännu ett screen Ännu ett Kan väl kanske fixa mer senare. Ohhhhhhh förälskad jag älskar såna strategi spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Verkar redigt tråkigt. skulle vara coolt med nån form av GTA frihet i midgård. man kan kuta runt och när man vill göra ett uppdrag går man till ett visst ställe. sen kan man sno saker, som hästar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Tycker det är kul! älskar att spela Rohan-armen med Aeo-nånting killen! FRAGGGGA! EDIT: sitter fast där mans ka försvara the white city! jävla nazguler och troll! Redigerad 23 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Spelet äger.. Ni som gillar spelet bör besöka #bfme.se @ qnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Spelet äger.. Ni som gillar spelet bör besöka #bfme.se @ qnet. Hur "besöker" man en @ quakenet sida? hur hur , oh TELL ME HOOOOW?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Trodde det skulle vara ett spel där man springer runt med karaktären framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Trodde det skulle vara ett spel där man springer runt med karaktären framför sig. Allt är inte som man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Allt är inte som man tror. Nej tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hur "besöker" man en @ quakenet sida? hur hur , oh TELL ME HOOOOW?! Det där var riktat till folk som vet och förstår vad IRC är. Men pc, du e ju lite småstörd så.. Besöka #bfme.se @ qnet #bfme.se = kanal @ = at, på qnet = quakenet, mIRC server. totalt: Besök kanalen på mIRC servern Besök #bfme.se @ qnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Men pc, du e ju lite småstörd så.. Det där var väl lite onödigt? Visste inte att du och P-C var ovänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sämsta strategispel jag någosin spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det där var väl lite onödigt? Visste inte att du och P-C var ovänner... Visste inte jag heller men jaha.. då ger jag mig *snyft* av! *hör mina fotsteg eka i korridoren* (Lonesome dragon-themat i bakrunden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har bara haft det några dagar, men tycker att det är riktigt kul! Köpvärt enligt min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sämsta strategispel jag någosin spelat. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte man behöver uttrycka sig om att det är dåligt. Det finns folk som gillar det. Jag gillar inte CS vilket jag tror att du gillar och inte går jag runt och säger att det suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte man behöver uttrycka sig om att det är dåligt. Det finns folk som gillar det. Jag gillar inte CS vilket jag tror att du gillar och inte går jag runt och säger att det suger? skribb skrev att det var det sämsta spel HAN spelat, och han har väl rätt att tycka som han vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts