Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat... Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar... Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat... Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar... Tack för svar! FruityLoops är det enda jag känner igen... OT: Borde inte denna topic ligga i Musik, Film & Grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 FruityLoops är det enda jag känner igen... OT: Borde inte denna topic ligga i Musik, Film & Grafik? Jag var osäker... Men eftersom det är ett program så lade jag den här men jag har inget emot att någon flyttar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Cubase är nog det bästa. Väldigtavancerat, men det tillåter dig att manipulelare ljud rätt rejält och lägga in betydligt fler ljudspår än i Ejay (ett parhundra, kanske). Det har dessutom många MIDI funktioner Observera dock att Cubase är mer en studio än ett simpelt musiprogram, att det är avancerat, och väldigt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Cubase är nog det bästa. Väldigtavancerat, men det tillåter dig att manipulelare ljud rätt rejält och lägga in betydligt fler ljudspår än i Ejay (ett parhundra, kanske). Det har dessutom många MIDI funktioner Observera dock att Cubase är mer en studio än ett simpelt musiprogram, att det är avancerat, och väldigt dyrt. Heter det inte Qubase eller Qbase? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Heter det inte Qubase eller Qbase? Nepps, Cubase heter det. Har det, Cubase SX visserligen. Men SX:et beror nog på vilekn version det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat... Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar... Tack för svar! Qunic MusicLab!!! SÅÅÅÅÅ äg! Tyvärr kan jag inte ge en screen eller berätta mer hur det är, var ett tag sen jag provade det, och jag har inte det längre för Graul på detta forum stal det av mig förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts