viek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag håller på att ta guld i körskolan i San Fierro. Är på sista övningen nu (City Slicking). Vilken väg är snabbast? Hur mycket jag än pressar bilen kan jag bara komma in på ungefär 103 sekunder som minst. Skickar med en bild av den väg jag brukar köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag tog bara vägen som visades och klarade det på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag håller på att ta guld i körskolan i San Fierro. Är på sista övningen nu (City Slicking). Vilken väg är snabbast? Hur mycket jag än pressar bilen kan jag bara komma in på ungefär 103 sekunder som minst. Skickar med en bild av den väg jag brukar köra. Skulle föreslå att du kör så här. När du kommit till första målet vänder du bara och kör samma väg tillbaka. Funkade skitbra för mig, då det är ganska lätt att köra där utan att krocka och kan hålla hög fart på raksträckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag klarade det nu. Fast jag körde en variant genom en bakgata nere vid vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts