Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Annars blir jag nog bannad =/ Tar snarare det som ett påhopp. Vem har jag bannat för att han sagt något om mig? Och btw, det stämmer jag är verkligen hemsk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Tar snarare det som ett påhopp. Vem har jag bannat för att han sagt något om mig? Och btw, det stämmer jag är verkligen hemsk! Jag syftade på Jocken, han bannar ju tydligen ALLA som utövar dessa små "påhopp"! Jopp, your'e an evil human (human?) beeing. Redigerad 22 januari, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Kan knappt vänta till imorgon. Ska bli kul att se om Jocken har stake nog att hybernata mig. Jaja, let the names roll in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är nu man ser skillnaden mellan Gtasajtens forum (Medlemarna vill säga) och Sweclockers (Eller valfritt annat forum). Vilken attityd alltså...herregud, har folket här spelat för mycket GTA tro? Eller så är moderatorerna ine som dig där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Crice: Att skapa en namnlista för att få en moderator att avgå - fy fan va lågt, antingen så säger du till Jocken eller så säger du till Hultenius... Öhhh?!? Säga till Hultenius förstår jag... Men att säga till Jocken... Lönlöst! Då bannar han en bara *Obviously* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jocken(Förlåt om detta blir off-topic). Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Menar du detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jocken Menar du detta? Det var det där han meande, och det var det där som drog igång hela diskussionen. Har väl varit nära ett tag antar jag, inte så insatt i SA-forumet... Skottet i Sarajevo all over again... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men Jocken är väl inte ens moderator där. Han är väl bara det i SA forumet så där ska han inte utrycka sig. Crice du kan skriva upp mig. SAAB/Wall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men Jocken är väl inte ens moderator där. Han är väl bara det i SA forumet så där ska han inte utrycka sig. Crice du kan skriva upp mig. SAAB/Wall Du kanske förstår varför folk är förbannade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Du kanske förstår varför folk är förbannade? Ja det gör jag. Har ni lagt märke till att det har registrerats fler med namnet Jocken nu på sistone? Senaste medlemmen bland annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Okej. Liten check på namnlistan. Tolv namn har jag fått ihop. Ser bra ut. Fortsätt skriva upp er, jag finns här till imorgon bitti. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nämen, kolla denna tråd! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=24709 Ett av många exempel.. ...alla borde bannas! --------------------- Ville bara visa hur många av dessa företeelser (småpåhopp) som görs på forumet. Man kan inte varna alla, så låt bli helt och hållet. Redigerad 23 januari, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Okej. Liten check på namnlistan. Tolv namn har jag fått ihop. Ser bra ut. Fortsätt skriva upp er, jag finns här till imorgon bitti. Om han skulle hybernata dig så ska jag skicka ett PM både till Hultan och Jocken och klaga. Jag skulle också bli hybernatad isådanafall eftersom jag stödjer din protest. Tycker det var modigt av dig att ta upp de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Om han skulle hybernata dig så ska jag skicka ett PM både till Hultan och Jocken och klaga. Jag skulle också bli hybernatad isådanafall eftersom jag stödjer din protest. Tycker det var modigt av dig att ta upp de. Nej, du kommer antagligen inte bli varnad eller hybernatad, då Jocken inte kan varna eller hybernata varenda en som skriver i denna tråd. Then again.. vem vet, när det gäller honom? @okka: Nej, nej.. det var ju inte en moderator som blev påhoppad, inte ska man varna inte! Okej, nu gör vi såhär: Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Argument: Personpåhopp och han tror att han är moderator i alla forum. Ersättare: Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ersättare: Arman Damn straight! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas. Det är rätt många argument samlade i den här tråden redan, eller? Du kan ju leta och plocka lite! Själv tycker jag att arman förtjänar en moderatorplats, annars kanske du... ...menat åt Crice men vem som helst som läser detta får ta åt sig! Höhö. Redigerad 23 januari, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Okej. Uppdaterat hela första posten. Det går framåt, vänner och kamrater. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nämn ett argument var till varför Jocken ska avsättas. Lyckas vi få ihop fem olika så PM:ar jag, eller vi alla, Hultenius. Ni kan även föreslå vem som skulle kunna tänkas fylla Jockens position om han skulle avsättas. Han bör bli avtagen mod-titeln för hans uppenbara maktmissbruk Ersättare - Okka Redigerad 23 januari, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Skriver upp mig på protest listan. Xeo001. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts