Danne Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hej! nu vet jag inte hur många som läser superplay av er men nu ska jag bara säga att SUPER PLAY är död nu. alla förutom en har lämnat tidningen. men dom kommer skaffa nya personer men SUPER PLAY är död!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Okej. Tack Danne. Hej då. *hör ekot av mina steg då jag lämnar Danne gråtandes i sin ensamhet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Om du undrar så kommer PCG:s Mats Nylund att bli red (El liknande) på SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) -Begone! this is not for your eyes!- Redigerad 22 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 -Begone! this is not for your eyes!- Missförstod du det hela lite eller? Är ju synd att alla (- Tommy) lämnar tidningen, dock ska jag nog vänta och se hur den nya redaktionen kommer att vara innan jag säger upp prenumerationen. Om den är bra fortsätter jag i väntan på att Thomas och de andra drar igång sitt nya projekt whatever det nu är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Super PLAY dog när de bytte namn till Super PLAY... Super Power i mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Super PLAY dog när de bytte namn till Super PLAY... Super Power i mitt hjärta. http://www.superpower.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 http://www.superpower.se/ Troligt när domänen reggades i ~Augusti förra året av en utlänning Finns ju en liten chans, men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ljugare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ljugare!!! Heter iof.s lögnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 VA?!?!?!?! BEVIS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 VA?!?!?!?! BEVIS!!!! Here, tycker verkligen det är tråkigt att alla har slutat ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 SuperPower.se ser ut att vara något helt annat. Jag minns de gamla färgglada sidorna och Jonas underbart roliga och halv-gubbiga recensioner... *Trånar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 SuperPower.se ser ut att vara något helt annat. Jag minns de gamla färgglada sidorna och Jonas underbart roliga och halv-gubbiga recensioner... *Trånar* Det ryktas om att dom ska sända något på tv och kanske göra en veckotidning men som sakt det är rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts