Blaque Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 England -jo du där snöar det typ lika mycket som här Tyskland- -!!- USA-Kanske mer sällsynt....men i dom nordligare delarna kan du räkna med mycket snö!!! Fel, fel, fel! I England snöar det typ aldrig. Dom har ett annat sorts klimat än vi i Sverige (fast vi ligger på ungefär samma breddgrad). Har en lärare i skolan som kommer ifrån London. Han säger att det är ungefär lika ovanligt att det snöar i England som att det är minus 30 grader i Sverige (om man inte räknar med norrland...). Har du exempelvis sett det snöa under en Premier League match? Inte särskilt många gånger iaf... I Tyskland vet jag faktiskt inte hur det är, men jag kan tänka mig att det snöar lite oftare än i England, men betydligt mindre än i Sverige (det är helt säkert). I de norra delarna av USA kommer det rätt mycket snö. Har du inte sett i filmer från Detroit eller Chicago t ex, det brukar ju vara massor av snö på vintrarna. New York har ungefär samma klimat som Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 I januari förra året va jag o hälsade på min syrra i London o det va snö överallt o kallt som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 det är väl klart att det snöar i england... kanske inte längstner i söder men run london snöar de ju!!! det regnar ju som fan vår/sommar/höst... då är det ju klart att det är minusgrader och snöar på vintern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag har faktiskt sett det snöa på en Premier League match(Eller serien under)på tv4 en gång!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Usch...Vem f*n gillar Göteborg?? *ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Usch...Vem f*n gillar Göteborg?? *ryser* man måste bo där för att förstå det härliga med staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Usch...Vem f*n gillar Göteborg?? *ryser* Springa runt på avenyn och utföra konstiga parningsriter....hmm....näe Linköping ska de va!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Usch...Vem f*n gillar Göteborg?? *ryser* Det är ju något aldeles extra med gatstenar alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 I januari förra året va jag o hälsade på min syrra i London o det va snö överallt o kallt som fan... Hmm, det måste höra till undantagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 det tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 England -jo du där snöar det typ lika mycket som här Tyskland- -!!- USA-Kanske mer sällsynt....men i dom nordligare delarna kan du räkna med mycket snö!!! Håller med till 100%! och desutom så är det Rockstar north som har gjort gta spel eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Man ska självklart få välja vad man vill ha! (i början) Man väljer en varm/kall/solig/regnig stad i början... Men det skulle vara omöjligt...flera städer på minst 1 cd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Om FF kan ha fyra CD:s så kan GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Om FF kan ha fyra CD:s så kan GTA... FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 FF? final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 final fantasy Japp final fantasy... Om det inte finns något final fight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 final fantasy Japp... FF IX hade fyra CD:s om jag minns rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Japp... FF IX hade fyra CD:s om jag minns rätt... Det stämmer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Japp final fantasy... Om det inte finns något final fight nää det finns det nog inte men det finns däremot ett gammalt spel till neo geo som heter Fatal Fury riktigt roligt spel om man har råd med en neo geo och 1 spel själv har jag 5 spel till neo geo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Kanske om det snöa ibland också vart det rengn sol och så där annars skulle man tröttna! ps det snöar i england tyskland usa!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts