VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Om VC utspelade sig 80-tal och SA Utspelade sig i 90-tal. Kommer då nästa Gta spel..? (Gta: La Sierito ) utspela sig 2000-tal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 GTAIII Utspelade ju sig runt 2001. och vart fan komerm GTA: La Sierito friån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Jag skulle villja att Rockstar gjorde ett spel som ska utspela sig i framtiden typ år 3000 Redigerad 22 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 GTAIII Utspelade ju sig runt 2001. och vart fan komerm GTA: La Sierito friån? Ok, Viste inte att III:an utspelade sig 2000-tal.... Och La Sierito va bara någonting jag kom på för att "visa" nästa gta..... Som exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vart ligger La sierito? Italien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vart ligger La sierito? Italien? Perlan... du. är. dum. i. knoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Perlan... du. är. dum. i. knoppen. Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag skulle villja att Rockstar gjorde ett spel som ska utspela sig i framtiden typ år 3000 Nä, vad trist. Skulle inte passa GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hoppas det utspelar sig på 70 talet. Mmm goodfellas *dreglar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja hoppas på att det utspelar sig på järnåldern ... askul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tippar på ett nytt besök i Liberty City (med tillhörande landsbygd) och denna gång kring tja... år 2015-2020 kanske... typ en tio år från nutid.... GTA: London 3D 70's.....nej tack inget sådant tjafs.... Kanske 70-talet men INTE London..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag hoppas på 50-60 tal, en Otrevlig maffiahistoria om gudfaderns högra hand som tar ett snekliv och blir jagad med ett pris på sitt huvud.. skulle väll kanske plagiera maffia lite, men det måste bli smidigare och snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Europa var ju tydligen en stark kandidat för nästa gta.....i så fall blir det nog London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aldrig att jag åker bil på vänster fil och sitter på höger sida! ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det blir nog ingen mer Liberty City, Vice City och San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aldrig att jag åker bil på vänster fil och sitter på höger sida! ALDRIG! Håller med till 100%!, brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag hoppas på 50-60 tal, en Otrevlig maffiahistoria om gudfaderns högra hand som tar ett snekliv och blir jagad med ett pris på sitt huvud.. skulle väll kanske plagiera maffia lite, men det måste bli smidigare och snabbare Men det skulle bara bli en Mafia-ripoff mafia utspelar sig iofs på 30-talet men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Gta Berlin skulle vara kul om not sont kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det blir nog ingen mer Liberty City, Vice City och San Andreas... Du har ju haft rätt förr så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det blir nog ingen mer Liberty City, Vice City och San Andreas... Jo, på PSP versionen.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts