Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vote: Emot Fast om jag ska vara ärlig så råkade jag se paradise hotel häromdan... Så jävla kul! Två Bimbos argumenterade, Tänk er en disskusion där det inte existerar någon sorts IQ, det var rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Vote: Emot Fast om jag ska vara ärlig så råkade jag se paradise hotel häromdan... Så jävla kul! Två Bimbos argumenterade, Tänk er en disskusion där det inte existerar någon sorts IQ, det var rätt kul. Haha, dokusåpor kan ju faktiskt vara underhållande, just eftersom dom som är med i dom är så dumma i huvudet. Editation. Underhållande, inte bra. Redigerad 23 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag är helt emot. Jag tittar inte på vanligt folk i tv, de kan lika gärna filma mig och min omgivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vote: Emot. Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vote : emot Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vote : emot Orka Samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts