Mr Mister Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Skall ha en debatt om dokusåpor snart. Självklart är jag emot, så om ni kan hitta på lite bra argument åt mig hade det varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Löjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Så länge man inte tvingar folk att vara med så är det väl okej men onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Mobbat.... Emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Usch... så jävla fånigt, folk med kändis-vaddetnuheter Vote: Emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Kändiswannabes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Kändiswannabes? Jo, ungefär, men det finns nåt skojigt ord för det Man kan säga "Han har kändis*lalalala*" Redigerad 22 januari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag hatar dokusåpor Vote:Emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag hade inte haft något emot det om det inte vore för att det tar upp TV-tid som kan användas åt roligare program. Så jag är starkt emot och vill bekämpa det med eldkastare och hagelbrakare. btw: Med tanke på att dokusåpor = TV-serie. Och TV-serie snack brukar vi ha i Musik, Film, Grafik. Så jag flyttar den! *Poff* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet nån vad "Våra Bästa År" är för serie? Fan den har ju pågått i hur många år som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet nån vad "Våra Bästa År" är för serie? Fan den har ju pågått i hur många år som helst Ingen dokusåpa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Problemet är hur som helst inte de som deltar i programmen. Problemet är de som tittar. Program görs inte om de inte har tittare... dokusåpor har många tittare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Dumheter är vad det är. Lär dock försvinna lika fort som det kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet nån vad "Våra Bästa År" är för serie? Fan den har ju pågått i hur många år som helst Det är en såpa ingen dokusåpa. Tror den heter "Days of our lives" på engelska och att den pågått sedan 1965. http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowM...let/showid-101/ Men såpor är förövrigt lika jävla tråkigt som dokusåpor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Emot. Sakta går vi mot Truman-show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Om man kollar på det ska man ha jävligt tråkigt! Vote: Emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag är så mycket emot dokusåpor som man kan vara! Har man sett en har man sett alla! jag blir så arg på skiten!!! khapuuu, säger jag. (väldigt elak förbannelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Blir värst nu när The Sims kanske skall bli en dokusopa................................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Blir värst nu när The Sims kanske skall bli en dokusopa................................................... Ska det? Hur fan kan man göra en sopa av det? Vet du något mer om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ska det? Hur fan kan man göra en sopa av det? Kasta det i sophinken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts