Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Hoppas det var ett skämt. Det var visserligen inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Jag har aldrig varit full. Bara druckit vin en gång och de va på konfirmationen. Ser inte nåt stor intresse i att dricka heller så. Redigerad 22 januari, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har aldrig vart ful. Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 OT: Jag måste dricka. Jag har finländska gener i kroppen, paska akka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Lol! Vad är det som är så roligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vad är det som är så roligt med det??? Full stavas med 2 L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Okej. Jag hatar att avbryta, men denna diskussion är onödig. Skriv under här om ni vill se Jocken avsatt, men denna tråd är ju tillägnad roliga incidenter på fyllor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vad är det som är så roligt med det??? Det skojiga är, antar jag, att man i tråden pratar om fylla och att du helt plötsligt, helt utan anledning kommenterar ditt eget utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Okej... Då får väl jag styra in den här tråden innan den blir låst för tjafs... Jag och ett par polare var ute och spelade in film, 5 stycken var vi... Jag och en till var knappt påverkade, 2 andra märkbart men inte allvarligt och den sista var kraftigt berusad (vinglade och spydde senare). Vi satt runt en eld nära en sjö... Klockan var typ bara 22.00 så det var fortfarande ljust ute (juni). Folk passerar förbi och anmärker på våran eld och säger att vi inte får ha en... fast vi påpekar att det är en eldplats så dom bryr sig inte... Sen lite senare kommer det "5 poliser"... vi drabbas av panik... Dom närmade sig ganska fort och då försökte den mest berusade "försvinna" han fumlade till det och ramlade ner nära elden så att typ tröjan tog eld tror jag? Så han blev tvungen att springa ner i sjön och simma bort från polisen... Grejen var att det bara var polispraktikanter som skulle bada... Tog ett bra tag innan vi fick tag på den berusade killen. Vi borde ha låtit honom klara sig själv Då skämdes man lite att man kände honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Okej... Då får väl jag styra in den här tråden innan den blir låst för tjafs... Jag och ett par polare var ute och spelade in film, 5 stycken var vi... Jag och en till var knappt påverkade, 2 andra märkbart men inte allvarligt och den sista var kraftigt berusad (vinglade och spydde senare). Vi satt runt en eld nära en sjö... Klockan var typ bara 22.00 så det var fortfarande ljust ute (juni). Folk passerar förbi och anmärker på våran eld och säger att vi inte får ha en... fast vi påpekar att det är en eldplats så dom bryr sig inte... Sen lite senare kommer det "5 poliser"... vi drabbas av panik... Dom närmade sig ganska fort och då försökte den mest berusade "försvinna" han fumlade till det och ramlade ner nära elden så att typ tröjan tog eld tror jag? Så han blev tvungen att springa ner i sjön och simma bort från polisen... Grejen var att det bara var polispraktikanter som skulle bada... Tog ett bra tag innan vi fick tag på den berusade killen. Vi borde ha låtit honom klara sig själv Då skämdes man lite att man kände honom Så det kan gå ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Sprungit runt naken på en fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Om det var en tävling vinner du Add3 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag var full en gång, då begick jag självmord. Fast jag överlevde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag var full en gång, då begick jag självmord. Fast jag överlevde Wee! Spam! Jag snackar bara en massa skit när jag är full, men det gör jag vanligtvis också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra. Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat. Men snälla... är du känslig på nåt sätt? oj nu blev jag visst HYBERNATING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Om det var en tävling vinner du Add3 . Haha!! fråga mig inte varför jag gjorde så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Haha!! fråga mig inte varför jag gjorde så.. Det kom antagligen en rosa elefant och sa åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Mohahah ! nobody avstänger Frenzy ! vad händer om man har för mycket varningar ? Jag har fått 2 st av Jocken , tycker han skulle ta och bli bannad ett par månader själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Själv är man hel nykterist fy och fan för sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag lovar att det blir mycke roligare med lite alkohol i blodet. Att vara stupfull är kanske ingen höjdare med innan man blir det, efter tre fyra groggar kanske, då mår man som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts