vigebo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Var med en gång fast det var farsan han cyklade rätt in i ett träd hela hjulet blev som en boomerang(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Var med en gång fast det var farsan han cyklade rätt in i ett träd hela hjulet blev som en boomerang(stavning) En boomerang? När ni kastade iväg hjulet kom det alltså tillbaka? btw: Dricker inte...jag pratar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 En boomerang? När ni kastade iväg hjulet kom det alltså tillbaka? btw: Dricker inte...jag pratar för mycket. Haha prövade inte skulle säkert gå Nej men den blev formad som en boomerang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har varit full typ en två gånger, och försöker hålla mig ifrån det så mycket som möjligt nuförtin. En gång råkade jag ringa en brud som jag hade grälat med nån dag innan, och jag var råpackad. Råkade såklart hispa ur mig massa opassande saker... inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Mycket otrevligheter... inget jag vill dela med mig av tyvärr EDIT: Frenzy (Nedanför) Kom ihåg att man inte får kalla någon fjortis om man inte själv varit en... Redigerad 22 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Well, slagit polare, fört ett j***a liv inne på McDonalds, slängt mig i en dynghög (bokstavligen) för att gömma mig från uncle blue. Hmm...sen är det ju lite allmänna småhyss och sånt, men det behöver jag nog inte dra upp här. Snacka om fjortis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (Förlåt om detta blir off-topic). Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (Förlåt om detta blir off-topic). Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Hoppas att du skojar, eller att det är en pinsamhet du gör i din fylla. Lite, ja hur ska jag säga, 'maktgalen', annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (Förlåt om detta blir off-topic). Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Allvarligt? (Jag brukar inte fatta såna här skämt som ni drar) Snacka om att missbruka sin moderatorposition isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) (Förlåt om detta blir off-topic). Frenzy: För njutningens och moralens skull stänger jag av dig i 7 dagar. Påhopp är allvarliga saker. Du är elak, girig och dum. Redigerad 22 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Du är elak, girig och dum. Han är ingetdera. Han missbrukar sin moderatorposition, ja. Men han är ju varken elak, girig eller dum. Något komplex skulle han kunna besitta, men jag tror inte det är allvarligt. Personligen tycker jag Jocken ska avsättas som moderator, då han, olikt de övriga moderatorerna, inte kan tåla minsta angrepp på hans auktoritet, utan slår tillbaka alla sådana med varningar. Det kallas missbruk och är inget som ska uppmuntras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra. Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Men snälla lilla Jocke, skärp dig. Du håller på som en tvååring som inte får som han vill. Om Frenzy hade skrivit sådär till någon annan än dig, inte fan hade du reagerat då? Neeeeeeee. Tycker du leker allsmäktig lite väl ordentligt.. =/ Redigerad 22 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra. Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat. Ehrm... Jag tar det som ett skämt... Det är det, va? Folk anklagar min humor för att vara kass, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Du är SA moderator... Du får väll inte använda dina krafter utanför SA forumet? Och varför ska du varna MetoC7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat. Jag vill inget hellre, dock är det svårt att blunda när du varnar medlemmar till höger och vänster då de påpekar dina brister. Många medlemmar kallas 'n00bs' och 'fjortisar' dagligen, men då ingriper du sällan. Du missbrukar din makt, och tills jag ser att motsatsen är bevisad kommer jag fortsätta att säga emot dig, din dumma jävel. (Varna mig för den, du.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Han är ingetdera. Han missbrukar sin moderatorposition, ja. Men han är ju varken elak, girig eller dum. Något komplex skulle han kunna besitta, men jag tror inte det är allvarligt. Personligen tycker jag Jocken ska avsättas som moderator, då han, olikt de övriga moderatorerna, inte kan tåla minsta angrepp på hans auktoritet, utan slår tillbaka alla sådana med varningar. Det kallas missbruk och är inget som ska uppmuntras. Ack ja, denna underbara sanning. Ska inte dricka innan jag fyller arton, och när det väl blir alkohol jag ska klunka i mig så blir det inte i "bli full"-syfte. -------------- Jocken, skärp dig nu!! Jag håller med ovanstående talare, du skulle inte ingripa om detta inte gällde dig, och jag hoppas innerligt på att du skämtar, såsom ebeeto. Redigerad 22 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Dessvärre skämtade han inte, de är varnade. Ack, denna sorgliga värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Kan inte en smart moderator som du ta bort varningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Dessvärre skämtade han inte, de är varnade. Ack, denna sorgliga värld. Shit... Killen har antingen förlorat en familjemedlem eller har helt enkelt ett allvarligt fall av mans-mens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts