P-C Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Inte jag häller Nej perlan, vi vet.. vi vet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag gör aldrig bort mig i fyllan vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Japp eller smått beruad märker man knappt av, lite mer änså och det blir kul... ni som aldrig planerar att dricka missar verkligen nåt i livet... inte bara alkoholen utan även den sociala biten... inget går upp mot att ta några bärs med ett gäng polers Håller med, om man inte vill vara "full" kan man ju bara dricka lite så man blir lite lullig bara för att man dricker några bärs ligger man ju inte inne å spyr på toan, allt blir bara allmänt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Håller med, om man inte vill vara "full" kan man ju bara dricka lite så man blir lite lullig bara för att man dricker några bärs ligger man ju inte inne å spyr på toan, allt blir bara allmänt roligt Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajustdet du är ju inte smart direkt Edit: Varken jag, nån jag känner eller nån hört talas om har startat ett seriöst förhållande på fyllan Redigerad 4 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför. Nej jag dicker mig redlös för att kunna lyssna på hiphop... Allvarligt talat så dricker jag för att det är gott och man har roligare med lite alkohol... sen att man vågar lite mer på fyllan och har lättare för att ragga är bara en bonus, inte för att jag är den typen som raggar på allt och alla men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Okej... Jag ska väll testa någon gång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Jag gör aldrig bort mig i fyllan vad jag vet Vad du vet.. vad du vet.. Nej jag dicker mig redlös för att kunna lyssna på hiphop... Redigerad 5 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Edit: Varken jag, nån jag känner eller nån hört talas om har startat ett seriöst förhållande på fyllan Då har du inte hört mycket. Alkohol och droger är båda saker för att komma bort från saker och ting. För man klarar inte av verkligheten. Jag kan se dig framför mig, berit. Hög på gatan. "Ööööh heeej... ska vi *****?" Redigerad 5 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Då har du inte hört mycket. Alkohol och droger är båda saker för att komma bort från saker och ting. För man klarar inte av verkligheten. Jag kan se dig framför mig, berit. Hög på gatan. "Ööööh heeej... ska vi *****?" ...så du menar att seriösa förhållanden måste starta med ett hej-ska-vi-knulla?-presenterande? =) ...editation. Att supa sig redlöst full är inte vad alkoholdrycker är till för, det är dricka, gott till maten etc, fast pga effekten väljer vissa människor att just supa med det. Redigerad 5 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 ...så du menar att seriösa förhållanden måste starta med ett hej-ska-vi-knulla?-presenterande? =) Nej nej... det finns många andra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 inget går upp mot att ta några bärs med ett gäng polers Antagligen inte, men de få av oss som inte gör sånt? Umgås alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Drack för första gången på påsklovet... Jag dricker inte för att bli full och spy ner en toa eller något utan jag dricker mer för att ha kul och sånt! Dom som jag drack e med stod och skröt om att dom drack 7 öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag dricker inte för att bli full och spy ner en toa eller något utan jag dricker mer för att ha kul och sånt! Anledningen att det är kul är ju för att man är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har druckit men aldrig blivit aspackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har druckit men aldrig blivit aspackad. Rätt gammal tråd Men kanske rätt bra att den togs upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har aldrig varit full någon gång. Fast det är klart, är bara 15. Och jag tänker heller inte bli full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kommer ihåg att jag stod och lutade mit mot nån byrå med handen och sen gled handen liksom undan och jag bangade huvut rakt i byrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 15 år och ska inte bli full än på ett tag. Visst, dricka när man är 18 och kollar på en film med kompisar. Men varför slösa bort en fredag/lördag kväll när man kan mysa med att supa bort den, sen må piss dagen efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Måste väl ha varit när jag stog och Hångla med världens äckligaste tjej Fick reda på det dan efter, sen kom jag ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts