berit Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Varför är alla sånna mama's boys? jag håller med, det är inte bra att supa för mycket men alla här verkar vara: ååh, jag är så duktig, jag har aldrig smakat alkohol, aldrig rökt, aldrig tatt en snus kom ut i verkligheten för i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Varför är alla sånna mama's boys? jag håller med, det är inte bra att supa för mycket men alla här verkar vara: ååh, jag är så duktig, jag har aldrig smakat alkohol, aldrig rökt, aldrig tatt en snus kom ut i verkligheten för i helvete Jag skrev ett inlägg här innan att jag aldrig hade varit full eller rökt på.... Jag snusar elelr gjorde det innan har slutat nu.. Och anledningen till att jag inte super eller röker är enkel : 1 min farsa är alkis 2 mina morbrödrar är Heronister.-.. Nöjd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Varför är alla sånna mama's boys? jag håller med, det är inte bra att supa för mycket men alla här verkar vara: ååh, jag är så duktig, jag har aldrig smakat alkohol, aldrig rökt, aldrig tatt en snus kom ut i verkligheten för i helvete Fan vad sur jag blir på såna som säger typ "vafan, är du töntig eller? ta en snus/cigarett/en sup". själv VILL jag inte och känner inget tvång att vilja heller. det förstör hälsan, smakar runk (har ej smakat cigarett och snus men skulle tänka mig att det smakar runk) snus vill jag inte ens TA i, för det ser ju fördjävligt ut och det sluktar härsken katt skit av det. cigaretter KAN jag inte ta för jag får andnings svårigheter i närheten av rökare och hosta som en kattknullare. dessutom klarar jag mig bra utan såna gifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Jag skrev ett inlägg här innan att jag aldrig hade varit full eller rökt på.... Jag snusar elelr gjorde det innan har slutat nu.. Och anledningen till att jag inte super eller röker är enkel : 1 min farsa är alkis 2 mina morbrödrar är Heronister.-.. Nöjd ? Jag säger fortfarande att jag inte tycker det är bra att dricka för mycket(jag har också alkisar(och tablettmissbrukare) i släkten) men alla verkar bli arg på en bara för att man vart full det jag försöker säga är: det är inte fel att supa då och då och absolut inte att det är ok med droger jag har aldrig rökt på jag snusar inte, jag röker inte(men har testat) men bara för detta blir jag typ behandlad som om jag förespråkar "Legaliseringen av alla droger-föreningen" och att jag tycker att man ska supa sig full varje dag jag säger bara för att man testat gör det inte en till en pundare Och skribb har blivit arg på mig i en annan topic utan anledning så mina "mens-påhopp" har djupare grunder Redigerad 4 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 jag säger bara för att man testat gör det inte en till en pundare Nej jag vet.. men man kan också fastna frösta gången ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag säger fortfarande att jag inte tycker det är bra att dricka för mycket(jag har också alkisar(och tablettmissbrukare) i släkten) men alla verkar bli arg på en bara för att man vart full det jag försöker säga är: det är inte fel att supa då och då och absolut inte att det är ok med droger jag har aldrig rökt på jag snusar inte, jag röker inte(men har testat) men bara för detta blir jag typ behandlad som om jag förespråkar "Legaliseringen av alla droger-föreningen" och att jag tycker att man ska supa sig full varje dag jag säger bara för att man testat gör det inte en till en pundare Och skribb har blivit arg på mig i en annan topic utan anledning så mina "mens-påhopp" har djupare grunder Herregud vad är det med dig mens-missbrukare? Ingen har blivit arg för att någon druckit eller rökt på! Jag har själv rökt på en gång, det var det värsta jag varit med om! Jag tycker du verkar vara en alkis, då du säger att man ska supa sig full varenda dag! Du tyckte vi var idioter när vi sa att det var dumt att röka på! Lugna ner dig, eller håll dig borta från forumet tills du har "mensat klart"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Måste bara säga en sak här .... I denna tråd finns det flera exempel på vad en fjortis är... Dom som skryter om hur dom röker på eller hur dom super! Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Måste bara säga en sak här .... I denna tråd finns det flera exempel på vad en fjortis är... Dom som skryter om hur dom röker på eller hur dom super! Fyfan... Såsant, såsant! berit är ett utmärkt exempel på det utmärkta exemplet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Såsant, såsant! berit är ett utmärkt exempel på det utmärkta exemplet! Jao... Finns många andra också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad händer egentligen när man får en snedtändning? fast för många händer inget första gången, men du hade nog otur När min polares polare snetände så snackade han med träden och trodde att en brinnande plastpåser hette gunnar och när det droppade brinnande plast på honom så sa han att gunnar spåttade på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 När min polares polare snetände så snackade han med träden och trodde att en brinnande plastpåser hette gunnar och när det droppade brinnande plast på honom så sa han att gunnar spåttade på honom Hmmm.... Snackade han med en plastpåse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Visste inte att verkligheten var röka, snusa, supa och knarka. Berit, du kan sluta vara våra mormödrar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Visste inte att verkligheten var röka, snusa, supa och knarka. Berit, du kan sluta vara våra mormödrar också. Isåfall lever jag inte i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Inte jag heller, lever väll i en drömvärld full av fascister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 det jag försöker säga är: det är inte fel att supa då och då Det är absolut inte fel att inte göra det heller, snarare tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det är absolut inte fel att inte göra det heller, snarare tvärtom. Va?!? Det där förvirrade mig. salad fingers 4 life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Va?!? Det där förvirrade mig. salad fingers 4 life... Det är rätt att inte supa. I'm here to make your life simple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det är rätt att inte supa. I'm here to make your life simple! Jaha...jaja, big deal! Enperson som döper sig till "funnylin" måste ju göra saker på sitt egna lilla sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 kom ut i verkligheten för i helvete Eh, verkligheten är inte att dra ner sig i helvetet med hjälp av diverse skit man stoppar i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jaha...jaja, big deal! Enperson som döper sig till "funnylin" måste ju göra saker på sitt egna lilla sätt! Döper man sej när man går med i ett forum? SHIT då är jag döpt? Ironi-Svenska Man DÖPER sej inte... Man skaffar sej ett NICKNAME/Smeknamn... Och w0rd på Skribb . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts