Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Go England? http://www.flashback.se/showarticle.php?id=251 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Du inte? Jag skribb! Du GUD! Jag intelligent! Nu va du allt rolig tyckte du För vi vet ju alla att stavfel är det största tecknet på narkotika missbruk Skribb, I'll see you in hell you midget bastard Jag GUD....ugh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Som ändå blir lika vinklad, dock från ett annat håll. Vad är vitsen? Ska man ta båda sidornas snack och få de olika åsikterna att mötas på halva vägen? Omöjligt. Själv håller jag mig nog helst borta från droger. Skulle inte påstå att det är vinklat från de liberalas sida när det kommer till narkotika politik, Så länge det inte står att droger är helt ofarligt och att alla kommer att gilla dig om du kan rulla schysta jointar, så kan jag konstatera att källan är helt neutral. Ditt val låter bra, om du inte har någon lust eller ifall droger inte ens tilltalar dig då finns det ingen som helst anledning att prova. Follow your own path.. Stay Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nu va du allt rolig tyckte du För vi vet ju alla att stavfel är det största tecknet på narkotika missbruk Skribb, I'll see you in hell you midget bastard Jag GUD....ugh Ja du... Skitrolig var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej fan skribb.. visa inte farsan.. han kommer fråga ut mig när ni ska hit.. (föresten, kommer du den 12? ) och du som hade goodyear_pjucks, hurfan såg du att jag hade det, ser inte ens själv (visste inte att jag hade dom den kvällen.. minns inte mkt) njae, tumba tarzan känner jag inte till, men klättrat har jag gjort sen BB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hehe ok lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) hejsan svejsan =) Redigerad 20 november, 2011 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
4zu1 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spydde ner en hel buss en gång. De blev tvugna att byta buss innan ändhållplatsen. Men det är enda gången jag spytt på fyllan och det lär inte bli så mycket igen kan jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spydde ner en hel buss en gång. De blev tvugna att byta buss innan ändhållplatsen. Men det är enda gången jag spytt på fyllan och det lär inte bli så mycket igen kan jag säga! Vad stolt du måste vara då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spydde ner en hel buss en gång. De blev tvugna att byta buss innan ändhållplatsen. Men det är enda gången jag spytt på fyllan och det lär inte bli så mycket igen kan jag säga! Ägd! Som Manne sa, riktigt jävla stolt du måste vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spydde ner en hel buss en gång. De blev tvugna att byta buss innan ändhållplatsen. Men det är enda gången jag spytt på fyllan och det lär inte bli så mycket igen kan jag säga! Hehe pinsamt liknande hände min kompis i somras vi var fulla å goa och åkte hem från stan och på bussen sitter några tjejer vi var "bekanta" med på bussen å dom tjötar på typ hela bussresan fram tills min kompis lutar sig fram och spyr dom typ:oj.... sen blev dom tysta fast dom var inte tvungna att byta buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vad jag stör mig på är folk som röker, snusar och dricker utan att känna nått?? Sluta gör allt det där då era fjortisar! Jocken: När man röker på första gången känner man inget, kanske andra gången, men droger skadar alltid en.. så gör det inte! Man känner visst första gången man röker på.. jag fick snetändning och det var inte skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 jag fick snetändning och det var inte skoj Hur yttrade det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Man känner visst första gången man röker på.. jag fick snetändning och det var inte skoj Alltså, vad skulle dina föräldrar säga om de visste att du använt marijuana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Man känner visst första gången man röker på.. jag fick snetändning och det var inte skoj Vad händer egentligen när man får en snedtändning? fast för många händer inget första gången, men du hade nog otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Alltså, vad skulle dina föräldrar säga om de visste att du använt marijuana? Varför bryr du dig så mycket? du låter ju fan som hans morsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. Vad fan är det med dig? Varför hatar du mig? Jag hatar inte dig Men vi kan väl snacka när mensen lagt sig...? PS! Eddie Meduza R.I.P DS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Vad fan är det med dig? Varför hatar du mig? Jag hatar inte dig Men vi kan väl snacka när mensen lagt sig...? PS! Eddie Meduza R.I.P DS! Då får du nog vänta... HAN kommer nog inte få mens, jag håller med han. Man borde tjalla på dom som röker och sånt . Post Scriptum. EDDIE MEDUZA=SHIT! Redigerad 4 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. Fan, jag håller med dig, men dricker man inte så jävla mycket att man pissar på sig och spyr hela jävla tiden tycker jag man kan låta dom va. Droger däremot är jag nästan helt emot, då en släkting till mig knarkade ihjälk sig vid 15 års ålder...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts