berit Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nån som vill dela med sig av pinsamma grejer ni gjort på fyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Igår stog jag och dansade riktigt bögigt med en klasskompis på en av dom populäraste pubarna... inte så pinsamt, mest kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Igår stog jag och dansade riktigt bögigt med en klasskompis på en av dom populäraste pubarna... inte så pinsamt, mest kul *host* gay *host*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag åt upp mina kontaktlinser. mer pinsamt än vad det låter som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Snart 17 och aldrig blivit full.. normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Men ååååååååå dubbelpost, har ALDRIG hänt mig förr Redigerad 22 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Spillt på mitt tangentbord, och bråkat med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 14 år, aldrig vart full Jag är helig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har aldrig blivit full tänker inte bli det heller... Jag har planerat att inte att dricka nåt eller så heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nykterist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Öl smakar skit, jag har druckit men aldrig blivit full. Och jag kommer gfan inte dricka öl igen, och inte heller bli full. Bara soppor som blir fulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 15 år, har aldrig blivit full. Fast öl, vin, sprit, snaps och whiskey är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Glömde skriva lite saker: Spillt på mitt tangentbord, och bråkat med polare. Bråka med polarna kan man göra ändå. *HOST*gay*host* Heter din inte bög i Sverige även ifall många säjer "gay"? Öl smakar skit, jag har druckit men aldrig blivit full. Och jag kommer gfan inte dricka öl igen, och inte heller bli full. Bara soppor som blir fulla. Så ***** W0rd det kan blir. Redigerad 22 januari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Heter din inte bög i Sverige även ifall många säjer "gay"? Jo, men säger man saker på svenska kan man tycka att det är mer stötande än vad det egentligen är. Jämför: "shut up" och "håll käften". Svär man på ett annat språk så förstår alla att man bara skämtar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jo, men säger man saker på svenska kan man tycka att det är mer stötande än vad det egentligen är. Jämför: "shut up" och "håll käften". Svär man på ett annat språk så förstår alla att man bara skämtar lite. Det har jag faktiskt aldrig tänkt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jo, men säger man saker på svenska kan man tycka att det är mer stötande än vad det egentligen är. Jämför: "shut up" och "håll käften". Svär man på ett annat språk så förstår alla att man bara skämtar lite. Det stämmer faktisgt... Men man säjer inte precis "Jävla gay" . Som sagt det stämmer det du säjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har alldrig varit full... Kommer nog inte heller bli det , Farsan är alkis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Well, slagit polare, fört ett j***a liv inne på McDonalds, slängt mig i en dynghög (bokstavligen) för att gömma mig från uncle blue. Hmm...sen är det ju lite allmänna småhyss och sånt, men det behöver jag nog inte dra upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nykterist, baby. Döda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Allt man gör på fyllan är väl dumt i huvudet, vad jag förstått... BTW: I'm back, niggaz and niggarettes! Ett träd hamnade på vår luftburna telefonlina i stormen och jag har suttit utan fast telefon i två veckor. Greet me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts