viek Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har aldrig spelat trean - bara VC och SA. Men i trean spelar man väl som han Claude (?) som man skulle raca med i SA? Fick man aldrig reda på hans namn ens i trean? Hoppas ni inte lackar nu, vet att det finns många trådar om "GTA3-snubben". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej man får inte reda på hans namn i trean han pratar inte ens där han är ganska tråkig tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Claude Speed från gta 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nej, han säger som sagt inte ett ord i hela 3:an... Inte i Sa heller. Men jag tvivlar på att det egentligen var meningen att det skulle bli så. Att han skulle bli stum. R* kanske hade lite för bråttom med att få ut spelet, så de fixade ingen röst till huvudspelaren. Eller så kanske det var meningen att han skulle vara stum. Det kanske kommer att förklaras i framkommande GTAspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Har för mig att han kan prata i filmer före uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej, inte ens det kan han... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kanske blir lite mer känsla om huvudpersonen i gta3 inte snackar, lite mystisk person typ. Kan inte föreställa mig honom som en talande person nu......eller eftersom han ska personifiera spelaren, och spelaren kan inte snacka med karaktärerna i spelet, därför är han stum......??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Om han nu skulle vara stum så skulle han inte kunna höra heller? eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Om man är stum så kan man höra....är man däremot dövstum så är det svårt att höra ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det är lite krångligt med att han inte har något namn. jag blev lite när CJ började skrika "that fucking mute tricked me!" eller nåt sånt. det tog ett tag innan jag kopplade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Om han nu skulle vara stum så skulle han inte kunna höra heller? eller hur? Um... det finns något som heter "Döv" också.... Kortfattat: Döv = Du hör inget Stum = Du kan inte prata Dövstum =....tja gissa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 ...Kommer att tänka på Silent bob, dock så säger ju han vissa saker ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Är det ingen som hört ngt från R* om huruvida hans namn är claude? Redigerad 18 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts