Foo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Skriv gärna vad ni tycker om världskartan på Final Fantasy! :::EDIT::: Ja, nu är felet löst (tack vare "Funnyline") :::EDIT::: Redigerad 23 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag fixade pollen, dyrka mig. (Inte) Har inte spelat dom nya utan världskarta. Men eftersom världskartan var det i särklass bästa och mest utmärkande för FF så skulle jag kunna våga mig på en chansning. (På att det var bättre förr...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det var lätt bättre förr Yoshitaka Amano Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag tyckte det var bättre för mycke kulare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 FFX blåste i jämförelse med sjuan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 <3 FF7, <3 FFX, gillade dock FF7 mer Båda "kart-typerna" är väl bra, men den gamla var mycket mysigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Aldrig spelat FF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det var mycket bättre förr när man fick åka runt på kartan själv. en sak som jag ofta undrar över, är varför alla tycker ff7 är så bra? jo,dom svär visserligen mer där, men jag kan inte säga att det är något särskillt med ff7. länge leve ffix rättare sagt! det var min åsikt det. varsågod att protestera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja det var ju Amano som gjorde karaktärsdesignen till IX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja det var ju Amano som gjorde karaktärsdesignen till IX Var det därför alla såg su oerhört fula i ffix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var det därför alla såg su oerhört fula i ffix? HÄDARE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Aldrig spelat FF... Samma här, null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det var mycket bättre förr när man fick åka runt på kartan själv. en sak som jag ofta undrar över, är varför alla tycker ff7 är så bra? jo,dom svär visserligen mer där, men jag kan inte säga att det är något särskillt med ff7. länge leve ffix rättare sagt! det var min åsikt det. varsågod att protestera. Det är storyn som slår dom andra i serien. Men även grafiken, den är så ful att den blir nostalgisk. Är förövrigt ett ff fan och sjuan är helt klart det bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad tror ni om FFXII (nästa final fantasy), på en exklusiv film ser man en skymt av Spel-Menyn oc där står det bland annat: Equip Handbook Quest Map Så det verkar finnsa en del nytt i spelet, kanske ett nytt uppdragsystem och "Riktig Karta" för vad jag kan minnas så kunde man inte kolla på kartan i 10:an, därför att det inte fanns någon. Men om man nu kan kolla på den så kan man antagligen se var men e och då måste det vara en sån man kan flyga runt på , hoppas jag I slutet av en annan film-trailer (egentlig efter den "riktiga" trailern kan man se att det står nåt sånthär: Someday i will fly my own airship ... A ky pirate, free to go where ever I want Ett annat bevis är också att i alla intrevjuer är de frågat om flygskepp kommer ha en stor roll säger de bar att flygskeppen kommer spela stor roll i spelet och i strider mellan dem och det finns en del nytt Ja så vad tror ni om att detta spel baseras på samma flyg systaem som FFI - IX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Om jag minns rätt så finns det ingen världskarta i FFXII. Stridssystemet är också helt nytt, igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Om jag minns rätt så finns det ingen världskarta i FFXII. Stridssystemet är också helt nytt, igen. Vaddå, om du minns rätt?, Är det någon som har sagt att det inte ska vara det eller hur menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Vaddå, om du minns rätt?, Är det någon som har sagt att det inte ska vara det eller hur menar du?? Jag har läst om det. I direktuttalanden från SquareEnix. Jag är säker på att stridssystemet var förnyat igen iaf. Edit: "Map"-kommandot visar bara en karta över aktuellt område och världen. Ingen world map som man går runt på alltså. Redigerad 29 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Ja nu har jag sett ett sådant spel jag vill ha (dock inte ett i FF serien) men det heter "Tales of Symphonia" och har karta och hela "FF-1-till-9-paketet" och jag har skapat en ny tråd om det... HÄR Redigerad 31 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts