T_Montana Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Tja jag har återvänt till los santos och måsste ta över gängområden. När jag kommer till sweet står det att jag måste ta över mer , hur mycket måste jag ta över och behöver jag ta över de gula områderna med`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Gör nästan aldrig så här men sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T_Montana Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Sök? hmm palla, ingen som orkar säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ehm finns redan en tråd om det här men nu ska jag vara snäll, hur många områden kommer jag inte ihåg men du ska ha tagit över 35% har jag för mig sen så ringer Sweet och säger att du ska komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det är inte alls många i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T_Montana Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 TAck tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det är då ingen som kan hjälpa mig sådär fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ett tips så att det blir enklare att ta över gäng områden är att slå in jetpack koden ocks¨flyger man upp på ett tak och skjuter ner medlemmarna därifrån...¨då kan man jhu ducka om man vill ladda och sedan kan man gömma sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts