Bruttan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har dejtat Michelle 1 gång o då gick d inte så bra, men hon är ju fortf min flickvän. Kruxet e att hon e aldrig hemma längre. Har vart hemma hos henne och på Driving School flera gånger, alla tider på dygnet, men hon är inte där! Vad ska jag göra? Jag har tagit reda på vad hon tycker om o så nu, men ja måste ju få vara med henne för att göra henne nöjd men hur?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Bara fortsätt att spela och gå tillbaks till henne ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Fortsätt spela hurdå? klara uppdrag o sånt eller vasd som helst bara tiden går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 DU måste vara fet för att hon ska finnas hemma.... minst 75% fat tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag e 100% fat så ja tror inte d beror så mkt på d.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 DU måste vara fet för att hon ska finnas hemma.... minst 75% fat tror jag Nej, det måste man inte.Fast om man inte är fet när man kommer dit så kommer Michelle ut och sen står det You need to eat more to impress this lady, skinny boy.Så går hon in igen och man får minus i Progress with Michelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Brukar vara hemma efter midnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 När jag går till henne säger hon att jag behöver mer "Style", hur får jag det?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don_Corleone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vart bor hon? Det står progress with Michelle 10% men det finns inget hjärta på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hon bor typ norrut i san fierro, lite åt höger, så finns där ett "pay 'n' spray" som heter Michelle's, utanför dörren där finns det en sån röd ring dom tiderna hon e hemma gå in i den så borde ni åka på dejt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts