Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 KlickaHÄR för att titta på bilden. Min hemsida. Har lagt ut bild säg mig vad detta är??!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ett snapshot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Ett snapshot... Snarare en suddig, mörk bild... Redigerad 22 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ett snapshot... Det där är nog inget snapshot den ligger alldeles ovanför bron inte ute på kanten dessutom lyser inte dom så där svagt dom lyser starkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han menar ljuset som åker förbi när man åker från Red County till Flint County... Alltså ett snapshot... http://www.freewebs.com/gta_4ever/ghijugkju.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Snarare en suddig, mörk bild... JAG FILMADE DET. NÄR JAG GICK UT UR BILEN FÖR ATT TA KORT FÖRSVANN DET.. TITTA PÅ DEN BLÅA PRICKEN.. FÅR EJ LAGT UPP FILMEN DÄRFÖR BLEV DET SÅ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han menar ljuset som åker förbi när man åker från Red County till Flint County... Alltså ett snapshot... http://www.freewebs.com/gta_4ever/ghijugkju.JPG DET SNAPSHOTET HAR JAG REDAN TAGIT SÅ DET ÄR DET EJ OCH VARFÖR FÖRSVANN DET ISÅFALL NÄR JAG GICK UR BILEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Alla som har msn.. då kan skicka filmen, blir något helt annat Redigerad 22 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har lagt till nya bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är ett snapshot du hadde inte tagit det, för då hadde det inte varit något ljus fenomen där!! När man tittar på ett snapshot med kameran så försvinner ljuset och blir till en råsa blup som man bara ser med kameran. Det finns redan minst 3 trådar om samma snapshot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ljuset där ser mer ut som månen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Du kan få filmen om du har msn. då kan du se att det inte är ett snapshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Grattis, du har nu upptäckt det man ser minst 4 ggr per natt minst uppe på Mount Chiliad. Alltså ett ufo. No offence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det e vel månen elle nåt annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gaaah! Det är ett snapshot, är det så svårt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Snapshotikonerna syns väl bara om man kollar genom en kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Snapshotikonerna syns väl bara om man kollar genom en kamera? På kvällen ser man dom som starka ljus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gaaah! Det är ett snapshot, är det så svårt att förstå? Snpshotet ligger ej där det ligger alldeles vi bron... <-- howhow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Okej, nu går vi till botten med detta. Sitter här med SA-guiden i mitt knä. Mitt på den bro, som finns på bilden, finns en ikon med ett snapshot. Kan inte förstå hur man ser ett snapshot som ett ufo. Tycker mer det liknar en gatlykta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Detta är ett snapshot har åkt dit själv och den var där.. här är bevis..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts