-Calle- Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Hur rånar man en affär?? Och sen undrar jag om det inte kommer några fler uppdrag efter att man klarat 49% av spelet??? Är resten bara rampages och sån skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Du går in i en affär och siktar på personen inne i affären med autoaim... ja.. antagligen är det bara rampages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Du går in i en affär och siktar på personen inne i affären med autoaim... ja.. antagligen är det bara rampages inte bara... Det finns sidouppdrag, HP, Unique stunt m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 jag vet... men det var inte det han frågade om.. Hur skulle jag kunna vet om han har gjort alla hp och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts