Memphis Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 I VC och GTA3 kunde man få upp taket på alla cabbar med hjälp av F1 (reprisen) Men går det på nåt sätt göra det i SA? Funkar inte i pay 'n spray eller transfender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Att man kan få ett tak på bilarna som inte har ett tak? Går väl knappast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Man kan få tak på lowriders på loco poco eller vad det heter... hos mexxarn alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Menar han på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Menar han på datorn? Idiot, finns GTA:SA till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han kanske undrar om det går att fälla ner taket på cabar vilket jag inte tror går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Memphis, troligen kommer detta kanske att funka i PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Men kunde man det på gta 3 och vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det heter fälla ner sufflet inte TAK! (stavning) j*vla nördar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det heter fälla ner sufflet inte TAK! (stavning) j*vla nördar.. Om vi är nördar (villket vi inte är), så är du Super-Nörden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Men dee väl lite nördigt & inte fatta vad man kallar 'et idag... om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det finns inga nördar Vem kom på ordet nörd ? Det finns inga nördar , aa folk som inte gillar att man inte säger eller gör eller tänker på sitt eget vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Om nån kallar mig "nörd" så tar jag det som en komplimang, eftersom att om du är tex en datanörd, så betyder det att du är bra på datorer. jag säger: Nörd och Stolt! Redigerad 23 januari, 2005 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Om nån kallar mig "nörd" så tar jag det som en komplimang, eftersom att om du är tex en datanörd, så betyder det att du är bra på datorer. jag säger: Nörd och Stolt! Right on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag är datornörd och stolt över det! Vågar du inte erkänna det har du dåligt självfötroende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag är datornörd...Jag är absolut inte stolt över mig själv. Jag vill ha ett hälsosammare liv...Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men, ge er. Sufflet gå inte att fälla ned, men som någon tidigare nämnde så går det att sätta på ett tag på lowrider-moddgaraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men det är ingen lowrider det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Det heter fälla ner sufflet inte TAK! (stavning) j*vla nördar.. Det stavas sufflett, nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts