boss Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Först skriver du in jump higher koden(up up triangle triangle up up left right square R2 R2) sen skriver du in super bunny jump(triangle square circle circle square circle circle L1 L2 L2 R1 R2) ta en cykel och hoppa och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Måste alla skriva "slå-in-ett-fusk-och-gör-sen-det-och-det"-trådar? Börjar bli ganska tjatigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Måste alla skriva "slå-in-ett-fusk-och-gör-sen-det-och-det"-trådar? Börjar bli ganska tjatigt.. Säger de hemliga orden men suckande röst: "Du behöver inte läsa de trådarna du inte vill, du är inte Mod." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Säger de hemliga orden men suckande röst: "Du behöver inte läsa de trådarna du inte vill, du är inte Mod." Hur kunde jag veta att han skulle skriva nåt om massa fusk? ' Och jag sa bara att det blir jävligt tjatigt med dom här trådarna hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hur kunde jag veta att han skulle skriva nåt om massa fusk? ' Och jag sa bara att det blir jävligt tjatigt med dom här trådarna hela tiden.. "Hoppa 50m upp i luften med cykel, " Luktar fusk om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 "Hoppa 50m upp i luften med cykel, " Luktar fusk om det? Eftersom jag inte sitter och nördar mig framför TV:n 23h/dygnet så vet jag inte så mycket om SA... Man kanske ska cykla jättefort mot en ramp så man flyger utan bara helvete..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det har varit en topic om detta fusk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hur kunde jag veta att han skulle skriva nåt om massa fusk? ' Och jag sa bara att det blir jävligt tjatigt med dom här trådarna hela tiden.. Ha varför använder du ovårdat språk?? Du klaga på min och så skriver du ett ännu värre ord själv.. sluta klaga...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ha varför använder du ovårdat språk?? Du klaga på min och så skriver du ett ännu värre ord själv.. sluta klaga...... haha "jävligt" är det ovårdat.. jojo Och när har jag klagat på dig om "ovårdat" språk? Känner inte ens igen ditt jävla nick... Och om man tänker efter så klagar jag aldrig om nån säger "fan" "jävlar" "skit" etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 haha "jävligt" är det ovårdat.. jojo Och när har jag klagat på dig om "ovårdat" språk? Känner inte ens igen ditt jävla nick... Och om man tänker efter så klagar jag aldrig om nån säger "fan" "jävlar" "skit" etc.. HÄRklagade du på mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Eftersom jag inte sitter och nördar mig framför TV:n 23h/dygnet så vet jag inte så mycket om SA... Man kanske ska cykla jättefort mot en ramp så man flyger utan bara helvete..? Tjena, fördomsmanneN. Vad fan vet du om mig? Och fattar du inte det som jag skrev innan, då tvivlar jag på att du ska spela spel som San Andreas, för då är din ålder inte mer än 10 år. Redigerad 22 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Man måste inte fuska för att hoppa högt. man behöver bara hålla inne L1 knappen och sen direkt efter man har släppt den så trycker man på O så hoppar han 20-30 m högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Snarare ca 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Era fusk-slynor. =) Här behövs inget fusk för att hoppa högt med BMX. Styr cykeln åt valfritt håll Peppra på L1 och kryss Har du tur så hoppar CJ skithögt. Kan även fixas genom att hålla in hoppknappen (L1) och sen direkt trycka på cirkel när man släpper L1. Pröva även detta: Ta en mountain bike. Håll inne fyrkant och peppra på kryss. Hmm.. vad händer med CJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts