Hardcore Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) *edit* jag vet att topicen blev lite fel. Jag säljer nu iväg lite spel, till kanonpriser! Allt är original. Grand Theft Auto 3, 40kr, skivan är använd ett fåtal ggr. Half-Life 1 Best Seller, 50kr, oöppnad, säljer PGA dubbelköp av HL. (Ej säker på att det kommer fungera med CS PGA Best Seller, men den Best Seller jag använder fungerar fin fint med CS) Hitman 2, 40kr, oöppnad. Starsky & Hutch, 60kr, skivan använd en gång för test. TOCA Race Driver 2, 99kr, oöppnad! Nypris på det spelet är 299kr på webhallen. Ni kan få alla spel för 300kr. Totalpris för alla spel i nypris, taget från webhallen: 675kr Går även bra att köpa styckvis. Har bara kvittot kvar på HL. Jag skickar även med en oanvänd HL2-tshirt till den som köper alla spel! Denna annons finns även på blocket, raderna.se, tradera och på en massa andra forum. Men det är denna som gäller, den är uppdaterad, ifall ni sett denna annons på andra ställen. Redigerad 22 januari, 2005 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Var bor du? är lite sugen på TOCA race driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag bor i Upplands Väsby, lite norr om Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Trodde du sålde porrspel först Jag vill inte ha nåt spel, men jag kan gärna ta HL2-tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Betalar du frakten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag tar Hitman2, om du kör hit det, bor 2 mil söder om Stockholm, kan mötas på Gullmars.(helt seriöst.) Ses på IRC om du är intresserad.(jfromthah00d) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Betalar du frakten? Köper du alla spel betalar jag frakten. Frakten på ett spel kostar bara 11kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vill gärna ha Half life bestseller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Oj! Jag som bara bor 10 minuter ifrån dig, bara du hade lite mer intresserande spel så skulle jag lätt köpt (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Sen när blev GTASajten ett annonsplank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Sen när blev GTASajten ett annonsplank? Sen idag gissar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vill gärna ha Half life bestseller Bara att köpa det. Ingen som ens varit i närheten av intresserad av det spelet. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ok vi snackar i pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Jag är intresserad av Toca Race Driver 2. Jag har ettan så det skulle passa bra. Jag bor bara lite långt bort från dig. Redigerad 23 januari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Sen idag gissar jag... Akta så du inte blir varnad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Akta så du inte blir varnad ! Snart blir jag väldigt rädd asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Akta så du inte blir varnad ! Varför ska jag bli varnad för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Varför ska jag bli varnad för det? Antinge tyckte han väl att det där var någon sorts spam eller dyl. lol vilket det ju inte är på nåt sätt iaf. Eller så tyckte han väl att du var lite "spydig" (omglol tror inte det men vem vet hur han tänker. Man är ju inte tankeläsare direkt he he he. ) och försökte skrämma dig med sina påhittade ref.krafter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Antinge tyckte han väl att det där var någon sorts spam eller dyl. lol vilket det ju inte är på nåt sätt iaf. Eller så tyckte han väl att du var lite "spydig" (omglol tror inte det men vem vet hur han tänker. Man är ju inte tankeläsare direkt he he he. ) och försökte skrämma dig med sina påhittade ref.krafter? Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts