_Neo_ Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Tjena! Har märkt att Gta sajten har lagt ut en San Andreas tävling. Vet nån vad tävlingen går ut på? Eftersom dom skrev att man skulle skaffa snabba bilar i sitt Garage och sparfiler överallt så tror jag att man ska komma till nåt ställe eller nåt sånt. Iaf så verkar tävlingen vara rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Läs nyheten igen. Där står det vad tävlingen går ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Var kommer man kunna läsa frågorna i forumet eller på sajten (isåfall i SA-avdelningen eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet inte..men var här kl 20.00 på onsdag då kommer mer info hoppas jag. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det kommer komma på sajten, alla frågor kommer ställas i en liten popup.. Så har det iaf vart på alla andra tävlingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 MM, jag skulle deltagit i VC's, men den missade jag. Men nu kanske ska vara med och vara snabbast. HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 I VC Live Quiz förra våren var det ingen popup utan då hade hultan gjort en egen sida för tävlingen där man svarade på frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Yey jag klara tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts