Svamp-Svensson Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har flygit ner i det sydvästra hörnet så man får nya gängområden, men på endel ställen, speciellt på landsbygden går det inte att hitta gängmedlemmar,hur ska man då ta över dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Slå in den där kåden så att gäng-medlemmarna är överallt, då hittar du dem direkt (fusken finns på www.perlkvist.com/anton ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nej, jag fuskar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ehm jag har läst nån stans att om man flyger ut så där så kan man inte få 100% i spelet, vet dock inte om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Slå in den där kåden så att gäng-medlemmarna är överallt, då hittar du dem direkt (fusken finns på www.perlkvist.com/anton ) Kan inte gängmedleemmarna försvinna då ,om man slår koden igen eller nåt. Eller är det som den där koden när människor springor omkring med vapen och är helt galna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag vet inte... kanske om du sparar och sedan loadar (du kan spara på en ny fil) Skriv om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag vet inte... kanske om du sparar och sedan loadar (du kan spara på en ny fil) Skriv om det går Jag kan tyvärr inte spela det nu, jag är hos min pappa.Spelet står hos morsan. Jag ska åka dit imorrn och testa det där som du skrev,tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts