kricke Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jävla helvetes satan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jävla helvetes satan.... Vad säger man...SKIIIIIT !!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad blev det? Inte förlust va? Det som gick så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad blev det? Inte förlust va? Det som gick så bra. Jo vi förlorade med 26-33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 "Återkomsten" Ohh...nu lyser forna glansdagar upp igen. Det här var ju en ruggigt bra match, speciellt andra halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sverige som va så bra Blir väl förlust mot Japan med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sverige som va så bra Blir väl förlust mot Japan med Ingenting förvånar mig längre när det gäller handbollslandslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 . haha sverige=handboll SUCK. HAHAHHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Helvete att vi förlorade mot Spanien men vi vinner över Japan. Ni måste ju hålla med om att Johan Pettersson dominerade igår, han hade 8 lägen och gjorde 7 mål. Men varför kom inte Jonas Larholm in på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hur gick det mot Japan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sverige vann enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sverige vann enkelt. Jo men hur mkt blev de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 30-18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 I matchen mot Spanien blev jag så sur att jag slog sönder min fåtölj... Jag är väl en... en... ganska våldsam förlorare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 30-18? Blev det inte 32-18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Blev det inte 32-18? Jo de blev de Såg ett Japanskt mål på sportnytt där han sköt bollen med ett kärrinskott eller va de nu heter från 9 meter mellan benen på en svenskförsvare och upp i krysste De va blande de konstigaste handbolls mål ja sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Innan tyckte jag det var askul att titta på handboll typ när sverige alltid nådde final åtminstone men vafan, nu suger sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Innan tyckte jag det var askul att titta på handboll typ när sverige alltid nådde final åtminstone men vafan, nu suger sverige Riktiga fans stöder sitt land även när de suger, svikare går och gömmer sig så fort det börjar gå dåligt. Men vad ska man förvänta sig av en 14isbrud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Då va det bara en och enhalvtimme tills sverige får stryk Nej tror faktist Sverige har bra möjlighter att slå Kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ja, men inte om de satsar allt i början för att förlora allt i slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts