Everest Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 (redigerad) Dags att starta diskussionerna kring Handbolls-VM, som drar igång på Söndag. Själv tror jag det kan blir riktigt intressant, Sverige har ju ett ganska ungt lag, och det gick ju bra i World Cup. Skönt att Lövgren är tillbaka också. Vågar dock inte tippa på hur bra det går för vårat Svenska lag innan jag sett första matchen, men såhär på förhand så ser det ganska ljust ut. Topicen är härmed öppnad! edit: råkade skriva Handbolls-EM, VM är det ju förstås. Redigerad 21 januari, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 När spelar Sverige sin första match? Det är bara det som är kul.. och finalen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Mmmm det ska bli riktigt intressant att se Sverige. Man vann ju world cup väldigt lätt tycker ja men de ska bli intressant att se hur de går för Sverige i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ska bli kul att se. Hela min släkt är en riktig handbollssläkt och staden där jag bor är handboll utan tvekan den största sporten! Fast själv spelar jag inte... Fel forum btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ska bli kul att se. Hela min släkt är en riktig handbollssläkt och staden där jag bor är handboll utan tvekan den största sporten! Fast själv spelar jag inte... Fel forum btw. Damn!, klart den skall ligga i Allmänt, tänkte inte på det, skapade bara topicen. Billigt misstag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Handbolls-VM i Tunisien . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Visst ska det bli spännande Men en fråga : Varför i musik,film,grafik forumet ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Handbolls-VM i Tunisien . Tunisien kommer vinna Handbolls-VM, de e ju bättre än Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Beror på hur man ser det. Sverige har fler världsmästartitlar än Tunisien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet nån när Sverige spelar sig första match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet nån när Sverige spelar sig första match? Halv 8 eller halv 9 på söndag (imorgon) mot Jugoslavien tror ja BTW har själv spelat handboll ida vi är bland dom 8 bästa i Skåne och 16 bästa i Norden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ska följa alla Sveriges matcher för att handboll är så jävla roligt att se på. Btw så fyller jag år imorgon (17). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ja kommer missa tunisie-matcherna, TV4 visar ju inte alla matcher :'( :'( :'( , är det nån som vet nån kanal som kan visa dessa matcher annars är det jätte synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Sverige lirar idag mot Australien 20:30 på TV4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag ska följa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Då är det bara en kvart kvar till Sveriges första VM match i år JA tycker att man borde krossa Australien visste knappt att Australien spelade Handboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 visste knappt att Australien spelade Handboll Jag misstänker starkt att dom inte gör det heller. Jag vet dock inte varför dom så ivrigt försöker få det att se ut som om dom spelar handboll. btw: Sa dom verkligen att Australiens bästa lirare spelade i div 2 i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag gillar inte handboll... Det är alltid final när jag har kalas med släkten så alla sitter och kollar på handboll... Inte för att jag vill att dom stör mig eller så men ändå.. Jag vill att dom lämnar paketen och sticker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Sverige krossade sönder Australien, men hade någon väntat sig något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vad vann vi med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts