krilleo6 Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Nån som har nått bra tips att göra kaos i trafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Nån som har nått bra tips att göra kaos i trafiken? Fråga om du får låna din grannes bilnycklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ställ dig på motorvägen så krockar bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ställ dig på motorvägen så krockar bilarna Typ! Eller ställ bara en bil mitt på vägen. Dom kör ju som galningar så det lär bli en härlig krock :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Brukar också ställa en bil mitt ivägen på de stora vägarna. Efter det att en massa bilar samlat sig i "högen" så skjuter jag en av bilarna brinnande, man kan ju själv räkna ut vad som händer med samtliga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Brukar också ställa en bil mitt ivägen på de stora vägarna. Efter det att en massa bilar samlat sig i "högen" så skjuter jag en av bilarna brinnande, man kan ju själv räkna ut vad som händer med samtliga bilar De andra bilarna kommer ju också att sprängas. . Så smart är man faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts