Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Mördad, menar du? Men det är ju bevisat att han tog självmord... Nje iget är bevisat ! Cortny hade försökt hyra en man som hette El duce tror jag till att döda kurt hon hade sagt att han skulle skjuta skallen av honom men han gjorde det inte... och efter ett par veckor efter en journalist snackat med honom så dog han pga ett tåg körde på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 och efter ett par veckor efter en journalist snackat med honom så dog han pga ett tåg körde på honom Rättning. Kvällen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Rättning. Kvällen efter. Ok har du filmen Kurt & courtny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag tror att han fejkade sin egen död och lever nu i lyx på nån ö i stilla havet. Tänk er själva, de som dör blir legender och säljer därför fler skivor. Några exempel på det är Elvis, John Lennon, Bob Marley, Tupac osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ok har du filmen Kurt & courtny ? Nope. Du skrev det i vardagssnack. Jag frågade om jag kunde få köpa/byta en rip på den, men du såg nog inte den posten. Så...jag ställer frågan igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nope. Du skrev det i vardagssnack. Jag frågade om jag kunde få köpa/byta en rip på den, men du såg nog inte den posten. Så...jag ställer frågan igen . Adda mig på msn så snackar vi mer , jag vet inte riktigt vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ursäkta att man frågar men vem är denne Kurt Cobain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ursäkta att man frågar men vem är denne Kurt Cobain? Han _var_ sångare i grunge-bandet Nirvana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Han _var_ sångare i grunge-bandet Nirvana. Okej. Tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts