iceman Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Hur ska man klara av branbilsuppdraget? Klara t.o.m 3 men sen är det kört. Tiden räker ju inte till. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Går det att köra R3 uppdrag med brandbilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ja det är ju klart. Det är lika dant som det är med polisbilen.. Det är 12 misson du ska göra med den. Men man har inte lika mycke tid på sig som man hade i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag föredrar att du gör det i LV... Där är det lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Måste man göra alla samtidigt? Alltså jag menar om man måste göra 12 brandbilsuppdrag på raken eller om man kan förlora o sen fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Smidigast är att göra dom i landsbygden, Red County vill säga. Främst eftersom det är raka och bra vägar utan vidare hinder, och för att det inte finns så många vägar att välja bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Smidigast är att göra dom i landsbygden, Red County vill säga. Främst eftersom det är raka och bra vägar utan vidare hinder, och för att det inte finns så många vägar att välja bland. Om man kör ambulans uppdrag ska man också köra på landet fast Angel Pine är bäst då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 De har jag redan klarat. De gjorde jag i SF. Hur enkelt som hälst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 De har jag redan klarat. De gjorde jag i SF. Hur enkelt som hälst. Fast lite jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej de var de inte. För dom var nästa alla vid sjukuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts