iceman Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Hur lång tid har man på sig för att få guld i Destroy Targets? Har silver men man måste ju ha guld i allt för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Har för mig att det var 1 min eller 80 sekunder, möjligtvis 90. Kommer inte ihåg, men nåt av de 3 är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Har för mig att det var 1 min eller 80 sekunder, möjligtvis 90. Kommer inte ihåg, men nåt av de 3 är det. Oki. Men vilken är den bästa vyn man ska ha? Är den den man ser innefrån helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ja, det tycker jag är den bästa vinkeln när man ska skjuta sönder truckarna och bilarna...men när man ska landa så tycker jag vanlig vinkel är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Oki. Ska försöka, men det är nog den svåraste uppdraget i flygskolan tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts