Diezl Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Är det något fel på Gtasajten för tillfället eller är det min och skolans datorer som inte funkar... Iallafall så kan jag inte komma in på forumet under långa tillfällen då och då... Vad är problemet? Forumets server/Datorerna jag använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Overheating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Men nu är det bra! Trodde Hultenius lade ner sajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Men nu är det bra! Trodde Hultenius lade ner sajten... Jag med.. Man vart lite orolig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Isåfall skulle han nog meddelat oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Nej det är inte riktigt ok än. Läs här --> http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1173 Men under natten/kvällen eller kanske redan om någon timme kommer åtgärder att ske. Dessutom kommer en hårdvaru-reboot-funktion att installeras så att jag smidigt kan aktivera resetknappen från webben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nu får vi se hur långt det håller. Klockfrekvensen har halverats medan serverhallen kommer att diskutera om ett serverbyte senare idag. Om ni uppfattar servern som lite seg så kan det bero på att jag utför en del globala backuper. Detta brukar ske via automatik på nätterna men jag vågar inte lita på att servern kommer att gå så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja att det fanns nån reserv sajt eller nåt liknande.... för tänk om gtasajten är nere i flera månader då kan man ju inte fråga nån som är inne där presis... om vad som har hänt och vad som håller på att fixas Typ bara en liten chatt eller nåt... i nödfall.. Redigerad 23 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Här är en reserv sajt--->Reserv Forum Den är ju inte så fin men ni kan skriva där om gtasajten lägger av ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 GTAsajten kommer aldrig att vara nere så länge. Detta avbrott på totalt 2½ dygn fördelat över 4 dygn var det längsta (vad jag kan minnas) i GTAsajtens 7-åriga historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 TÄnk om det blir som leveldesign, då jävla, nerer i ca 3 månader nu, eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 TÄnk om det blir som leveldesign, då jävla, nerer i ca 3 månader nu, eller nått ysch ja inge skojj när en sida man ofta besöker bara typ försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Dom har väl lagt av eller något antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag som håller på med en updaterad verision av LD.nu browser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts