LunCh Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 .är det någon som kan någon enkel låt som man kan spela på gitarr... skulle bli tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Metallica - For Whom the Bell Tolls Skippar du doodle-grejen mitt i låten är den lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Metallica - For Whom the Bell Tolls Skippar du doodle-grejen mitt i låten är den lätt som en plätt. For Whom the Bell Tolls är förjäkligt enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 .är det någon som kan någon enkel låt som man kan spela på gitarr... skulle bli tacksam Judas priest - breaking the law svinlätt första låten ja lärde mig. woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ähh, lättaste är Iron man eller Smoke on the water. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Kryptonite är rätt så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ähh, lättaste är Iron man eller Smoke on the water. Iron man är sköön Tror introt till stone soyr - Inhale är ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 .okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Metallica - Nothig else matters och metallica - The unforgiven II kanske inte så lätt men vill iaf lära mig den sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Iron Maiden - fear of the dark yeeey första låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Pink floyd goodbye blue sky , inte så bra med Pink floyd men med Daron i System of a down Den är nog rätt lätt att lära sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Metallica - Nothig else matters Johejdu, den är knappast lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Johejdu, den är knappast lätt. W0rd! Den är inte lätt. Fast han kanske tänkte på introt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 The White Stripes - Seven Nation Army är lätt om man struntar i alla solon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Judas priest - breaking the law svinlätt första låten ja lärde mig. woho! Finns väll inget annat ord än w0rd för det. Idiot sak som ändrar Håller med till 100%! till Håller med till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts