Xogede Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men, tror inte han var allvarlig? Tror du? §185 - Det är tillåtet att skämta. Om han får skämta, får väl jag det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men det måste ju betyda att jag också får det? However, nu trodde han att du var allvarlig.. Vilket startade det hela. Nu lämnar vi det som det är: alla skämtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Sorry! Sist jag skrev här var jag trött av träningsverk och allt vad man nu kan bli trött av så tänkte inte något på gramatik och formulering m.m. Här är som det ska vara: hehe upptäckte inte förrän nu när jag bläddrade igenom hela posten. Jeg har en katt i buksen. Norska right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts