Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vet inte om ni tagit med dessa men: Koreanska: ³ª´Â ³ªÀÇ ¹ÙÁö¾È¿¡ °í¾çÀÌ°¡ Àִ´٠Portugisiska: Eu tenho um gato em minhas calças Grekiska: Έχω μια γάτα στα εσώρουχά μου Japanska: Ž„‚ÉŽ„‚̃Yƒ{ƒ“‚Å”L‚ª‚ ‚é *edit* Detta är texten, och inte uttalet... Är det japanska? Ser ingen som helst logik i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Polska: Mam kota w maitchacj (stavning på sista ordet!?!) Mam kota w maitkach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jak har en kat i mina byksor. (5års stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tror att ryskan är fel... Kommer med mer info sen efter att jag har frågat mina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ryska: Я имею кота в моих кальсонах Fel. Det är direktöversatt. I vardagligt språk säger man: У меня кот в штанах. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 I vardagligt språk säger man: У меня кот в штанах. Jag visste väl att ryssarna var ena perversa jävlar! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Höhöhö...konstigaste tråden på länge...väldigt rolig och personlig dock... morse-kod: .--- .- --. .... .- .-. . -. .-. .- - - .. -- .. -. .- -... -.-- -..- --- .-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 http://yamara.com/junk/xl970512.html LOL!! Oh, Herregud! Jag har en yxa i huvudet!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Comfy & Xogede kan någon av er utalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Är det japanska? Ser ingen som helst logik i det... Vetefan.. Använde en direktöversättare :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag har en katt i mina byxor kroatiska: ja imam jednu macku i mojim hlacam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kråkiska: Kraa kraa krux kraxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kråkiska: Kraa kraa krux kraxx Alla skrattar. Not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Comfy & Xogede kan någon av er utalet? O mena kot v shtanah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag visste väl att ryssarna var ena perversa jävlar! ( ) §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 §185 - Det är tillåtet att skämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men, tror inte han var allvarlig? Tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men, tror inte han var allvarlig? Tror du? Jo då, jag tror han är allvarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jo då, jag tror han är allvarlig. Men neeeej, nu nu blev det fel. Tryckte på reply innan du hade skrivit din post funny. Min post är ämnad för honom Tog lång tid på mig att posta.. eller.. du är överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Sorry! Sist jag skrev här var jag trött av träningsverk och allt vad man nu kan bli trött av så tänkte inte något på gramatik och formulering m.m. Här är som det ska vara: hehe upptäckte inte förrän nu när jag bläddrade igenom hela posten. Jeg har en katt i buksen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts