Mathias Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Går det att ta en skördetröska(stavning) ngn gång man har den ju i ett uppdrag men senare i spelet så är dem låsta och om man på lite avstånd skjuter dem med sniper så dem åker ur och dörren står öppen och man försöker ta den så rycker han (CJ) bara i lufta någon som vet om man kan ta den ...inte för att jag tycker att den var rolig att köra men ändå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Ge den ett slag så att "bonde" hoppar ut sen är den öppen för allmänheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 För mig så hoppar de inte ut, utan de blir galna och åker runt som idioter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 För mig så hoppar de inte ut, utan de blir galna och åker runt som idioter.. Samma här, en gång hoppade dom ut och dörren stog öppen men inte gick det att ta den då eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Skummt Prova ett par gånger till...Fick den till San Fierro men där "råkade" jag köra över ett par männsikor vad jag vet finns det väl bara ett ställe att ha den på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Skjut dom i skallen så dom ramlar ut för fasen. Det är väl inte särskillt svårt att komma på att man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ja men HOWHOW om du bara tänker efter lite(om du kan) så kan han inte öppna "dörren" även om den står öppen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hmmm... jag kan inte heller komma in i den.. har testat massa olika sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Är det ingen som vet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det går. Men den är lite halvsvår att ta sig in i. Stå precis bredvid dörren och bakom själva "saxarna" så bör det gå. Annars ska det finnas en olåst på någon farm någonstans, kommer inte ihåg var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det går. Men den är lite halvsvår att ta sig in i. Stå precis bredvid dörren och bakom själva "saxarna" så bör det gå. Annars ska det finnas en olåst på någon farm någonstans, kommer inte ihåg var .här är alla ställen skördetröskan står: Tada Thank me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tack HEMULEN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts