Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) Hur lägger man till nya fusk? Så fort jag skriver in ett fusk så står det att jag har slagit in fel kåd! (måsta men skriva exakt samma namn också eller ?) Kan någon göra en gudie på hur man gör? Och kan ni också skriva en bra hemsida med fusk? (förutom www.codejunkies.com ) SNÄLLA! Redigerad 20 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Kan du förklara lite bättre? Förstog nämligen inte frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Kan du förklara lite bättre? Förstog nämligen inte frågan Det heter förstod.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Asså spelar det ngn roll när man skriver på ett forum? jag sitter nämligen inte och läser igenom 511 (femtioelva) gånger innan jag "postar" de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Hur lägger man till nya fusk? Så fort jag skriver in ett fusk så står det att jag har slagit in fel kåd! (måsta men skriva exakt samma namn också eller ?) Kan någon göra en gudie på hur man gör? Och kan ni också skriva en bra hemsida med fusk? (förutom www.codejunkies.com ) SNÄLLA! Om du vill ha andra fusk till ultimate cheats så finns bara Codejunkies men annars finns ju cheatplanet.com och nej man måste inte skriva exakt samma namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Asså spelar det ngn roll när man skriver på ett forum? jag sitter nämligen inte och läser igenom 511 (femtioelva) gånger innan jag "postar" de Läser igenom mitt en gång... Inte 50-11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) Ja, men frågan va "spelar det någon roll?" Redigerad 20 januari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Ja, men frågan va "spelar det någon roll?" Ja det gör det, det står högst upp på forumet: Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Men det kommer ju bara att det är fel!!! Det står att kåden är fel!! kan någon göra en gudie hur man gör? eller adda mig på msn (mranton_coolboy@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Måste bara säga att det är fel på den där földelsedags grejen på din hemsida quad.... jag fyller år imorgon och den säger att jag fyller år om 10 dar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts