g-unit89 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jag var ute på nätet lite o letade efter den nya gta som skulle komma på PSP och denna sidan dyker upp http://www.gtapsp.com/index.php?page=characters ... kolla in den ha d bra jag tror nog den svarar på alla frågor vad gta3 snubben hette.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Det är väl inge officiell sida väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Ingen officiell sida. Och det är inte bekräftat att GTAII-snubben heter Claude, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Som sagt, inget officiellt, bara en fan-sida av folket bakom GTAGaming. De har gjort fakta en mycket svag och ogrundad gissning (vilket är ganska oseriöst för en sådan sida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Omkring hälften av alla GTA fans (jag är en av de) verkar tycka att han heter Claude, med tanke på telefonsamtalet, men den andra hälften hävdar att han fortfarande är namnlös. Ingen idé att bråka om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Förutom telefonsamtalet så heter även hans .dff och .txd i gta3.img Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Verkligen? Det visste jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Mike? När är han med i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Mike? När är han med i SA? GTA-spelet till PSP är GTA3, inte GTA: San Andreas Redigerad 25 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 GTA till PSP är, som GTA Advance, fristående spel. Det är i samam stad, ja, men det är inte samma spel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det är falsk helt klart! När jag sökte på altavista på en karta över SA hittade jag en RIKTIGT FUL FÖRFALSKNING"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts