fabian Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag har nyligen köpt en ny dator med den här DVD/CD spelaren: Samsung CDRW/DVD SM-352F. När jag stoppar i vilken cd/dvd skiva som helst spel, filmer o.s.v. så funkar allt perfekt, men när jag stoppar i Battlefield 1942 skivan och spelar det spelet så går det bra. Det är nu problem kommer, när jag ska ta ut BF skivan så låser sig spelaren och vägrar öppna sig hur mycket jag en trycker (Man får ut skivan om man startar om datorn). Battlfield skivan funkar utmärkt på en annan dator. Nån som haft/har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 19 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2005 Ifall jag var du skulle jag ta och kontakta stället där du köpte DVD/CD-RW-enheten för det låter som om det är fel på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts